• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • bianca2

Hej!
    Hoppas ni hade trevligt idag ( e jag säker på att ni hade
    Tack lillen för promenad o fika i solen
    nu har jag städat lite. tråkigt...
    jag hoppar bion imorgon. ska träffa några gamla kompisar.

kram

• Sole

tack själva, det var jättetrevligt!
    känner mig jättetrött och hängig, hoppas jag inte blir sjuk nu

*Viktor född 2007-03-18*
  • Swenglish

Tack för idag! Jag var kvar till typ halv fyra. Kul att du gillade Sickla Plutten! Tycker också det är mysigt, inte för stort plus att det finna lite andra butiker än de gamla vanliga.

Sole- hoppas du inte blir sjuk!

• Pippil8

Tack för fika idag, jag behövde verkligen träffa lite folk! Sååå skönt att E sov en dryg timme också. Jag hann kolla lite i affärer innan han vaknade och sedan var han på bra humör ända tills han blev lite kvällstrött. I natt kommer M hem efter sin konferens (har varit borta sedan i fredags) och det ska bli SÅ skönt!

Zul - glömde fråga om babysim-byxor. Men det är säkert någon annan här som vet var man kan köpa det och om man kan köpa det på NWS simskolor i Nacka?

• Swenglish

Zul- om du vill ha babysimbyxor så har jag ett par du kan få/låna. Köpte dem på 2nd hand, de är fina. (7-10 kg)

• bianca2

jag e så himla töntig!!! killen åkte till smålandkl 20.00 ikväll. han kommer hem imorgon men jag saknar honom redan. suck...

• Hellur

Tack för fikat idag, lika trevlig som vanligt.

Bianca - Nä, du är inte fåndig. Är bara positivt att du saknar M.

Sole - Hoppas det är övergående så du inte blir sjuk.

Även jag hoppar bion i morgon. Sorry. Ska träffa några kompisar som jag ej sett på ett tag.

• Zul

Pippil8: ingen fara! Härligt att du har M hemma igen.

Swe: bra erbjudande om att låna badbyxor, kanske ska nappa på det! Sambon kom visserligen hem med ett par fr PoP idag, men 125 kr kan man ju lägga på annat. Den börjar visserligen nästa tors, kanske inte hinner ses innan, jag återkommer!

Tack för idag, kul att se er!

Vi blev spontanbjudna på middag ikväll till kompisar som flyttat till saltsjö-kvarn, vad mysigt det var där förresten, vilket resulterade i att min pluggkväll uteblev, så jag kommer tyvärr inte på bion imorrn. Hade gärna velat...

• Plutten forever

zul- trevligt med spontanmiddag!
    Det märks verkligen att våra små växer när man träffar någon man inte sett på länge - Agnes tex har jag inte sett på flera månader, och oj vad stor hon har blivit!

Det här kommer att låta helt knäppt, men jag önskar att Alvin ville sova till kl 6. Jag skulle inte ha något emot att gå upp kl 6. Men de senaste veckorna har han vaknat kl 5 och det är bara för tidigt. Igår gick iofs Dan upp och jag sov till kl 8 (världens sovmorgon!) men idag var klockan 4.56 när Plutto tyckte att vi skulle upp.... suck och gäsp. Snart ska vi somna om.

sole: hoppas att du kryar på dig! HUr känns det idag?

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Sole
    zul
    trevligt med spontanmiddag, sånt finns det för lite tid av i livet!

plutten
    jobbigt att han vaknar så tidigt! funkar det inte med att han kan somna om med tex nappen? V (sjusovaren ni vet ) vaknar numera nån eller ett apr gågner per natt (nåt utvecklingssprång?) och då somnar han om direkt så fort man stopapr in nappen.
    men pplutten har väl hållt på så ett par veckor minst va? Funkar det att du är uppe med honom tills Dan går upp för att fixa sig till jobbet och ni då kan byta av?

jag känner mig för övrigt lite snorig idag så jag skulle inte springa maran eller nåt iallafall, ha ha!
    *Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6