• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Hellur

Vivs, Ginger, ABC08 - Eftersom William är sjuk vet jag inte om jag kommer imorgon, får se hur han mår under natten och i morgon. Hör av mig i morgon bitti. Men om jag inte är där till strax efter 10 så kommer vi inte.

• Swenglish

Ikväll är det jag som är gräsänka, blir nog pizza framför Idol, glamour på hög nivå!

Hellur- stackars W, hoppas han repar sig snart!

• Frill

Hellur, vad jobbigt med feber. Stackars W hoppas han blir pigg snart.

Pippil8, A sprattlar som en tok i vattnet De ringde från babysimmet idag och erbjöd oss extrabad tre söndagar. Tydligen har vi hamnat i en ovanligt "orolig" grupp så de vill kompensera samt ge möjlighet till extra vattenträning. Schyst tycker jag! Särskilt som man dessutom får ta igen de gånger man missar.

Swe, du har ju finalmaraton av Topmodel att fördriva tiden med också. Ha en skön ensamkväll!

Vivs, jag skulle vilja "homestylea" vår lägenhet NU. Var i min kompis etta inför försäljning och det var så skönt med stora bara ytor utan onödigheter! Tror dessvärre det är lättare att köpa lite fler filtar och anamma den "ombonade" stilen i stället

Sole och TH, visst har ni fått bilder nu?

• Swenglish

Frill- vill också ha öppna landskap i lägenheten nu! Men svårt när man bor i en tvåa och gillar grjer och har svårt att slänga... Typ som med de urtvättade linnena som kan vara bra att ha under nåt. As if. Mer feng shui åt folket!

• Frill

Swe, det är ju ganska trevligt att mysa in sig såhär på höstkanten ändå. Man kan kanske bygga en liten gosig grotta av alla babysitters och linnen och andra bra att ha-grejer

• Swenglish

Frill- Jag ska bygga en grotta av tidningar, tyger-som-jag-nångång-ska-sy-nåt-av och gammalt gustavsbergsporslin.

• ABC08

Vivs, Ginger, Hellur- Vart ligger förskolan nånstans? I aspudden eller liljeholmen? Var var det ni skulle ses och när?

• Hellur

ABC08 - Förskolan ligger i Liljeholmen, vid Liljeholmstorget. Aspuddens har flyttat dit.
    Vi ska ses innanför entrédörrarna (till höger om ICA och vänster om blomsteraffären) kl. 10:00, och åka upp tillsammans.
    Om W har feber i natt och i morgon kommer vi inte, annars ses vi där.

• SanniXx
    Frill: Jag fick. Tusen tack
    ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • Vivs

God morgon!
    Tänkte bara säga att vi ses i Liljeholmen kl 10. Jag ska iväg redan nu så kommer inte vara inloggad mer. Hoppas W mår bättre idag så du kommer,Hellur! Ses då!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6