• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Sole
    Th
    gud så fin video!!

Zul
    vart på Dalen är du? Min mamma jobbar på avdelningen där de är sista tiden innan de dör, (kommer aldrig ihåg vad den heter)

Träff imorgon
    är det någon träff imorgon?
    Swe, vill du hänga på och träna kl 10.30 imorgon?
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Frill

Och jag sitter också här och snörvlar med tårarna rinnande Jättefint TH!!!

Hade ev tänkt hänga med på sången idag, men vi hoppade också pga förkylning, även om det nu är jag mer än A som fortfarande är förkyld. Så pappa får vara ensam i plurret med Skroten på babysimmet idag.

• SanniXx

Förlåt, inte meningen att få er att gråta Fast nog är man lite känslig allt. Jag gråter som bara den när jag tittar på andras Hehe..

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • Lillie74

TH, jättefin film! Vad duktig du är som gör så mycket fint om Ida, film, kort mm. Själv har jag lyckats göra gipsavtryck men nu ligger det bara i en hög, väntar på att slipas och sättas i ram....

Krya på er alla sjuklingar, bebisa och mammor!! Själv är jag också förkyld, F har klarat sig hittills tror jag, i och för sig sover hon jäääättemycket, har sovit i 2 timmar nu och så länge har hon inte sovit på flera månader, måste nog ta tempen på henne sen.

Vi ska också ge välling i kväll, spännande!

Ha så trevligt i morrn ni som träffas.

• ABC08

Ginger-Gustav sov så länge att vi åkte in till stan i förmiddags. Hoppas vi kan va med en annan gång.

Det låter verkligen som att det är förkylningstider. Vi var förkylda i förra veckan och i helgen. Såå tradigt!

Fin film TH!

• Plutten forever
    Usch, så hemskt! Idag träffade jag en tjej ur min mammagrupp, och hon berättade om en annan tjej i gruppen som nu ska separera med sin sambo! De har varit tillsammans i 4 år. Och det här beror på all förändring som bebisen inneburit, fattade jag det som... så himla hemskt och sorgligt. De bara bråkar hela tiden och killen gör INGENTING med barnet. Han har aldrig badat, klätt på, nattat osv. USCH vad sorgligt det känns! Stackars lilla barn!
    Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Plutten forever

bianka: ja, visst är det?

Ikväll har vi gett plutten välling för första gången, Sempers Milda Havrevälling. Han slukade 150 ml direkt och somnade som en sten! Ersättning brukar han äta mellan 60- 150 ml, men 150 ml är ovanligt.. Så vällingen måste varit hemskt god!
    Ska bli intressant att se hur natten blir. Han burkar äta 1 gång och snutta lite grann fråmåt morgonen.

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6