God morgon!
Hellur: Hoppas Wille blir frisk snart, stackaren.
Verkar som flera åkt på o bli sjuka nu. Ebba hostar lite grann också, tror det är lite för kallt på hennes rum så till vintern får hon nog sova inne hos oss. Tur att man fick vårbebisar så att de är lite äldre nu när de blir sjuka för första gången.
Vivs: Åhh va skoj o flytta. Blir såå avundsjuk på er. Är så trött på att det inte finns ngra förvaringsutymmen i vår lilla lgh, man har ju ingenstans o göra av all skit. Har lagt ut hälften av all vi äger på blocket för att det inte bara ska stå, fastän ja egentligen inte vill sälja det.
Swenglish: Jag bakade fullkornsbröd med musli o olika frön häromdagen som blev supergoda!! ett jätteenkelt o nyttigt recept som jag kom på själv, blandade i lite olika goda o nyttiga saker i ett standardrecept som jag tyckte passade. Jag mailar gärna över receptet om du vill.
Satt hela kvällen igår o höll på o fila på mitt cv o personligt brev. Har hittat ett jobb som jag jättegärna vill ha o tänkte söka. Dock vet ja inte riktigt hur jag ska få in det här med att jag är föräldraledig just nu, det passar liksom inte in ngnstans i texten
men jag tror faktiskt det bara är positivt med barn, då är man ju mer planerande och ansvarsfull osv, åtminstone måste ja få dem att tro det. Det hade ju varit lite mer naturligt om jag va 30 men nu är ju jag bara 24. ähh hoppas dom ser bort från det.
ska hämta min mobil idag som varit på lagning i 3 v äntligen!!! å 1000 spänn kostar lagningen, så lillen; tvinga aldrig in laddaren i din mobil!
Idag ska vi till öf vi ska gå dit varje tis o tors har ja bestämt, men vi går då bara på sångstunden. kul o få lära sig ite nya melodier o sånger som man kan sjunga hemma.
Hoppas att utekvällen blir efter den 11e oktober för ja åker nämligen till gbg o stannar där till den 11e. Hade varit så himlans kul o haka på.
Kikar in sen! Kram