Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Björklöv

Pluttmor - Jag är inte bortrest. Orkar bara inte uppdatera bloggen... eller skriva nått här. Läser gör jag...

• Sole

frill
    självklart får du det!

björklöv
    jag har också tänkt på dig och funderat hur du har det! hur är sömnen?
    kram

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

plutten
    vad var det för tråd?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Swenglish

Frill- du är så välkommen att komma hit med Flams-Adam!

Björklöv- tänkte också på dig idag!

Sole (och andra promenerare) vi kan väl ses vid Ica klockan 11? Jag kan handla före det, tänkte typ Keldas tomatsoppa kanske med tortellini i, misstycker någon?

• Björklöv

Sole - Sömnen är bra tackar som frågar. Inatt ammades det bara en gång, visserligen en maratonammning eftersom jag somnade!! men det går helt klart åt rätt håll

• Frill

Swe, det låter jättebra för min del!

• Swenglish

Ok, har inboxat vägbeskrivning till Bianca och Hellur. Sole och Frill, ni träffar ju mig ändå, och Plutten, du går säkert med dem? Har jag glömt nån så hojta!

• Sole

frill
    swe visade mig vägen häromdagen, vart ska vi mötas upp? vid båten som går över till Hammarby sjöstad?
    iom att det tar ca 1 timme att gå coh 10-10.30 är Vs lunchtid kanske jag inte hinner iväg till 10... kan vi inte ses halv tolv så slipper jag superhungrig unge på vägen? alt att jag byter plats på hans måltider...

*Viktor född 2007-03-18*
  • Frill

Sole, jag och A har nog lättare att ta oss till hållplatsen där båten kommer iland vid Hammarby sjöstad. Så behöver vi inte ta oss till Söder bara för att åka båt (även om det är trevligt förstås)

• Lillie74

Frill, håller med Pippi, du skriver så kul, ibland sitter jag och läser högt för M och så skrattar vi så gott tillsammans.......tack för familjeunderhållningen

F blir också sådär flamsig när hon är trött, skrattar hysteriskt när man säger t ex buuu, gränsen till övertrötthet och storgråt är hårfin.

Ha det så trevligt i morgon hos Swe, ska träffa ett par kompisar så jag kan tyvärr inte komma

Pluttmor, vi har bestämt oss för att köra med Babybjörnen, hon är ju inte så tung än så länge, 6,9 kg, och vi räknar med att hon väger max ett kg mer om en månad. Vi tror heller inte att vi kommer ha henne så långa stunder i selet och sen bär vi henne inte så mycket annars så vi får klara oss med den. Men tack för att vi fick prova din och din, Swe.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6