• Fröken svår

WT-namn??????

Vad är WT-namn?? Nyfiken i en strut....

• Svar på tråden WT-namn??????
  • heku
    Mjolle skrev 2007-09-14 21:00:57 följande:
    En liten katt skrev 2007-09-14 20:56:47 följande: Jag vågar nästan påstå att arbetarklassen är allt annat än tråkig. De som är närmst jorden brukar ha roligast på sina fester.Ju högre upp på den samhälleliga näringskedjan man vandrar, desto fler tvång och stelhet finns att hitta. Nobelmiddan? Tjo vad det var livat i holken i lördags.. ;)Frack och liknande har ju sin charm, men ge mig en härlig fest med mycket öl, god mat och trevliga människor... så är jag nöjd!
    Glad....    Flört
    Relax Take It Easy........Äla heilu
  • PD77

En liten katt skrev 2007-09-14 20:56:47 följande:

Pyttsan! Arbetarklassen är inte tråkig, arbetarklassen är stolt!
    Japp, det är den.
    Fast jag kunde ju inte skriva negativt om de andra klasserna och positivt om arbetarklassen. Fast arbetarklassen kanske är de mest genuine människorna. de försöker inte vara mer än de är.
  • En liten katt
    Mjolle skrev 2007-09-14 21:00:57 följande:
    Jag vågar nästan påstå att arbetarklassen är allt annat än tråkig. De som är närmst jorden brukar ha roligast på sina fester.Ju högre upp på den samhälleliga näringskedjan man vandrar, desto fler tvång och stelhet finns att hitta. Nobelmiddan? Tjo vad det var livat i holken i lördags.. ;)Frack och liknande har ju sin charm, men ge mig en härlig fest med mycket öl, god mat och trevliga människor... så är jag nöjd!
    Exactly! Titta, där kom vi överens också!
  • En liten katt
    heku skrev 2007-09-14 21:01:08 följande:
    fattar vad du menar...menmen, människor som lever under soc och nöjer sig??
    Jo men det är ju lite långt. Kan man förkorta det mslusons då?
  • En liten katt
    PD77 skrev 2007-09-14 21:03:32 följande:
    Japp, det är den. Fast jag kunde ju inte skriva negativt om de andra klasserna och positivt om arbetarklassen. Fast arbetarklassen kanske är de mest genuine människorna. de försöker inte vara mer än de är.
    Jag blir nästan lite varm i hjärtat när jag läser vad du skrivit!
  • heku
    PD77 skrev 2007-09-14 21:00:58 följande:
    För mig är det nog: medelklass = akademiker Arbetarklass = arbetareNåt sån't.
    mmhhh... jag buntar oxå ihop folk ( dock ej pga val av namn), överklass, svenssons, och så dom andra....Hemlis
  • heku
    En liten katt skrev 2007-09-14 21:04:36 följande:
    Jo men det är ju lite långt. Kan man förkorta det mslusons då?
    Glad
  • PD77
    heku skrev 2007-09-14 21:06:01 följande:
    mmhhh... jag buntar oxå ihop folk ( dock ej pga val av namn), överklass, svenssons, och så dom andra....
  • heku
    PD77 skrev 2007-09-14 21:07:56 följande:
    men Wt det hatar jag,för ingen människa är skäp, oavsett i vilket fack han/hon sitter i...
  • PD77
    heku skrev 2007-09-14 21:10:59 följande:
    men Wt det hatar jag,för ingen människa är skäp, oavsett i vilket fack han/hon sitter i...
    Det håller jag med om.
Svar på tråden WT-namn??????