• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • HeddaBigBum

Hur blev era dagisfoton i år? Luke blev så fin, säger jag givetvis heeeelt opartiskt ju .

Jag har fotat kortet med vår digitalkamera, så hans ena öga ser grått ut... grå-starr?

• fairymi

Ja just ja vi är ju flera Jo jag ser vad jag hittar.

Skål då Jessica Men håller med, jäkligt tråkigt att bli varse det som blev kvar...Hedda jag förstår inte ditt problem

Lägger in Cornelias bild i mitt galleri. Blev superfint tycker jag

• Fragglerock

Jättefint kort Hedda!

Tja, Agaton ser ut som förra året, blåtira, halvledsen, söt och så... inte så kul men han gillar ju inte den stimmiga situationen som fotograferingen är. Jag frågade om de kunde ta honom först så han slapp  vänta och alla sprang runt och härjade men det blev visst inte så till sist. Vi ahr inte bestämt om vi ska behålla dem eller inte. De är ju kul att ha förvisso men....

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • JessicaåIda

Har drabbats av en sådan där jäkla bakterie som gör att man inte är riktigt 100.Skrikandes

Ida kräktes ju tre gånger på ett dygn(förrgår) men vi är ju så härdade att vi inte tog det för något speciellt. Igår så blir Pelle plötsligt yr & blir sittandes på köksgolvet en lång stund, kryper sedan på alla fyra till sovrummet & slocknar i 2 timmar. Karln blev helt svettig av sin krypturLedsen
    I morse var det min tur, lagom till barnen vaknar & vill ha frukost blev jag "full", kräkfärdig & fick hoppande syn. Barnen får sitt & jag sätter mig i soffan & vill inget hellre än sova men.... karln är på jobbet mååånga timmar till. Vid 10 är jag igång igen& lagom till Ida har hög fart i gungan (ute) så kommer det igen. In med barnen, lunch till dem & soffan till mig.
    *suck & dubbelstön*Ledsen

Att tro är att icke veta
  • Gruffalo

Hedda: Jättefin bild! På Majas dagis är det fotografering på onsdag, ska försöka få henne att ha två tofsar...*suck*

Jessica: Kul att kunna ta ett glas vin, mindre kul att ni är risiga... Här går ju förkylningarna runt enligt schema: Maja-Hugo-Marianne-Stefan-Maja-Hugo...osv

Älskade ungar, Maja ´05 & Hugo ´07
  • Fragglerock

ÅÅåh, har ni sett alla fina lägenheter som är till salu i vårt område!?!?? Jag vill flytta - typ 3 hus ner så jag får panel överallt! *suktar* Räcka ut tungan

• JessicaåIda

Jodå vi har sett båda två & även prisernaFundersam å det är utgångspriserna!!! 

Att tro är att icke veta
  • Gruffalo

Hehe, vi ska på fyra husvisningar på söndag...det blir lite tight men det ska nog gå...Räcka ut tungan 

Älskade ungar, Maja ´05 & Hugo ´07
  • HeddaBigBum

Usch Jessica, jag lider med er! Jag tycker inte det finns mycket värre än att må ill, att känna sig spyfärdig hela tiden. Då stoppar jag hellre fingrarna i halsen och får upp skiten.  Ni har min fulla sympati!

Jaha, alla kollar runt efter nya hem? Är det något i luften? I onsdags fick jag reda på 2 VH-kompisar som köpt hus, utanför VH.

• Fragglerock
    JessicaåIda skrev 2007-10-12 23:18:34 följande:
    Jodå vi har sett båda två & även priserna å det är utgångspriserna!!! 
    Fast så behöver man ju inte renovera på läääänge, i alla fall inte det som ligge rpå vår gata med fina badrum och så. Det andra får man nog pyssla lite med.
    HeddaBigBum skrev 2007-10-13 09:34:25 följande:
    Usch Jessica, jag lider med er! Jag tycker inte det finns mycket värre än att må ill, att känna sig spyfärdig hela tiden. Då stoppar jag hellre fingrarna i halsen och får upp skiten.  Ni har min fulla sympati! Jaha, alla kollar runt efter nya hem? Är det något i luften? I onsdags fick jag reda på 2 VH-kompisar som köpt hus, utanför VH.
    Kollar... jag är så sjukligt nyfiken på hur andra har det. Men trillar det ned en röd liten stuga med möjligheter så är vi nog öppna för förändring...
Svar på tråden Go Fika