HERRE MIN JÄVLA GUD!!!!
Hedda, låna ALDRIG på några som helst villkor ut en trimmer till mig igen. Inte ens om jag gråter, klär av mig naken, hotar med pistol - ALDRIG!
Jag har gjort det igen. En gång förra sommaren med Agaton... nu med Danne! *oups favorit i repris*
*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw*
Behöver jag förklara för er andra vad jag gjort? Tja, Hedda ligger väl och asgarvar på golvet vid det här laget och tycker synd om Danne stackarn! 

Jo, vi lånade ju Dinos trimmer för att klippa Dannes hår och det brukar gå jättebra. Jag är nästan klar när vi börjar dividera om nått, minns inte vad, och sen ska jag köra det sista på nacken. Men vad gör jag??
Jo, en räserbana från nacken upp till skallen med det korstaste (skinhead frisyr) längden! Tjoff!
Det är som en dålig skämtfilm alltså! Jag tror fan jag dör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag blev helt förstörd och börjar gapa och skrika och Danne bara "jaha, jag antar att det blir en annan frisyr?"
Vilken tur att jag har en sådan snäll och så jävla lugn sambo för jag tror mord har begåtts för mindre saken!!!
Så Hejlis, du kan ju säga till att om Rikard ser någon i området som är snarlik Kungen i Juggemaffian så behöver han inte ta fram sitt handfänglsen och pickadollen, för det är förmodligen bara min älskade lille Danne!
Gissa hur många gentjänster han kommer kräva in för det här...