• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • Fragglerock

HERRE MIN JÄVLA GUD!!!!Hemlis

Hedda, låna ALDRIG på några som helst villkor ut en trimmer till mig igen. Inte ens om jag gråter, klär av mig naken, hotar med pistol - ALDRIG!Skrikandes

Jag har gjort det igen. En gång förra sommaren med Agaton... nu med Danne! *oups favorit i repris*

*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw*

Behöver jag förklara för er andra vad jag gjort? Tja, Hedda ligger väl och asgarvar på golvet vid det här laget och tycker synd om Danne stackarn! GeneradGenerad

Jo, vi lånade ju Dinos trimmer för att klippa Dannes hår och det brukar gå jättebra. Jag är nästan klar när vi börjar dividera om nått, minns inte vad, och sen ska jag köra det sista på nacken. Men vad gör jag??

Jo, en räserbana från nacken upp till skallen med det korstaste (skinhead frisyr) längden! Tjoff! Förvånad Det är som en dålig skämtfilm alltså! Jag tror fan jag dör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blev helt förstörd och börjar gapa och skrika och Danne bara "jaha, jag antar att det blir en annan frisyr?"

Vilken tur att jag har en sådan snäll och så jävla lugn sambo för jag tror mord har begåtts för mindre saken!!!

Så Hejlis, du kan ju säga till att om Rikard ser någon i området som är snarlik Kungen i Juggemaffian så behöver han inte ta fram sitt handfänglsen och pickadollen, för det är förmodligen bara min älskade lille Danne!

Gissa hur många gentjänster han kommer kräva in för det här...

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • HeddaBigBum

LMAO!!!!

Ännu en cancerpatient på K219?? Cool

• HeddaBigBum
    Förvånad Förvånad Förvånad Förvånad Förvånad Förvånad Förvånad Förvånad Förvånad Förvånad Förvånad

Dino håll på att kissa på sig när han såg Danne!!! LMAO!!!

Men det konstiga var att först tänkte jag "MEN SHIT??!!??"... men ju mer jag tittade på honom, desto snyggare blev han!
  • Fragglerock
    HeddaBigBum skrev 2007-10-07 11:46:03 följande:
    Dino håll på att kissa på sig när han såg Danne!!! LMAO!!!Men det konstiga var att först tänkte jag "MEN SHIT??!!??"... men ju mer jag tittade på honom, desto snyggare blev han!
    Ja herre jäklar! JO, alltså när jag fått vänja mig lite så tyckte inte jag heller att det var så pjåkigt, men frågan är väl vad Danne tycker!!!!? Jag vågar inte ens fråga...
  • HeddaBigBum
    Fragglerock skrev 2007-10-07 11:59:20 följande:
    Ja herre jäklar! JO, alltså när jag fått vänja mig lite så tyckte inte jag heller att det var så pjåkigt, men frågan är väl vad Danne tycker!!!!? Jag vågar inte ens fråga...
    Jag tror inte alls han tycker illa om det!
    Jag frågade hur fort hans hår växer , men det verkade inte vara viktigt. Spela roll typ, så han är nog inte missnöjd som en annan kanske (definitivt! ) skulle vara.
  • Fragglerock

Skulle någon vara intresserad av ett kryddparty?

Jag köper ju alltid alpnaerings skryddor sedan flera år tillbaka. Jag är ju supernöjd och de är otroligt praktiska. De vi använder mest är vitlökskryddan och kycklingkryddan som är supergoda. Kycklingkryddan funkar som enda krydda när man steker/grillar eller så kan man blanda en sked i creme fraiche och man har mumsig sås.

Vitlökskryddan har vi i allt i princip, men även den är supergod att bara ha i creme fraiche som en kall sås! Nu är i alla fall mina kryddor slut så jag tänkte köpa nya, så då får man ju ha ett litet party såklart! Kryddorna är dyra, men väääldigt dryga. Vi använder ju våra jämt med de räcker oftast mer än ett år - stora förpackningar alltså!

Kan det vara av intresse? Annars ska jag fiska lite bland mina kollegor på jobbet!

http://www.alpnaering.com/mat.asp

• JessicaåIda

Jo han vart ju som korthårig & lite då till fel säsong.... sommaren är ju som över?!
    Men han passar bra i frissan(poleringen) & jisses vilka fina ögon han harRäcka ut tungan.... de syns himla bra nu dårå

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • HeddaBigBum

Men vem kan klandra Agaton för att inte vilja klippa sig nu...

• Gruffalo

Marie: Du får förlåta mig men.....MOAHAHA! Skrattande

Älskade ungar, Maja ´05 & Hugo ´07
Svar på tråden Go Fika