Hej hej! Fina bilder Hedda! Lukas ser ut som värsta fotomodellen ju
Jag får nog hoppa över både mässan och kryddpartajet...antingen är jag nyförlöst elelr så är jag gigantisk och kan inte röra mig typ...
Senaste nytt om dagis/Hanna. I går vaknade hon inte tidigt och frågade om hon skulle till dagis. Och när Rickard skulle lämna så gick det UTAN gråt! Hon kramade om hans ben men släppte sedan och gick iväg med fröken för att leta efter Ellen. Hade gått jättebra på dagen. och när jag kom och hämtade så blev hon så där "braigt" glad. Ni vet, skiner upp och kramas. Pratade om dagis på em. helt "vanligt", tfrågade om det var jag som skulle gå med - och det var det, så det tycket hon var bra. Så inför idag kändes det väldigt bra. När hon vaknade i morse så frågade hon om jag skulle gå med till dagis, jag sa "ja" och sedan var det inget mer med det
Inga problem att klä på sig eller gå iväg. Jo, just det. Vid 8.30 tiden frågade hon faktsikt " är dagis öppet nu?" och när jag sa "nej, om en liten stund" så blev hon riktigt besviken (tjoho!!! eller vad man ska säga om det...) På väg till dagis så sa hon att hon inte ville vara ute, men när vi kom fram så var de andra på väg ut. Men när jag sa att då går vi ut och väntar på de andra så gick det bra. Efter en stund kom Cornelia ut och ropade med sig Hanna till gungorna, och efter en stund kom kompisen Ellen. Alla skulle gunga och när jag stått där en stund och allt verkade precis som vanligt så sa jag att jag hämtar dig innan lunch då, sedan var det puss och hej då! Inga problem ALLLS!!! Hämtade strax före 13 (då de ska äta) och Hanna blev glad och hade inte alls bråttom iväg. När hon hörde att de andra skulle äta korv så ville hon tom. stanna kvar. Jättebra! Är ju liksom meningen att hon själv ska få känna att hon blir lite "utanför" vid lunchen där. Så att hon själv ska välja att stanna kvar.