• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • JessicaåIda

Höstblåsor är mkt smittsamt & smittar via näsa, svalg och blåsor. Smitta kan också föras vidare via avföring(toaletter & smutsiga händer). Men har man haft det en gång så är man immun sedan vilket är skönt när det gäller ungarna. Det är värre med svinkoppor som ser nästan lika dana ut & som kan komma tillbaka gång på gång.

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • Fragglerock

Vet ni vad jag tycker... att föräldrarna faktiskt får bjuda lite på sig själva lite på Halloween!

Om man inte klär ut sig så kanske vi ska sätta Hatt-tvång för de vuxna! Man måste ha en hatt på sig för att få komma in, och då menar jag en kul/ful/rolig hatt, inte någon mesig N.Y kepa!

Visst skulle det vara roligt och lätta upp stämningen lite?!? Va tror ni? Kom igen nu!!!!!!!!!!!!

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • hejlis

Säkert bara för att DU hittat värsta bästa fräckaste mössan ju
    Men, visst! Jgg har en "snygg" sak ligger i garderoben och skräpar...

• Fragglerock
    hejlis skrev 2007-10-06 18:50:56 följande:
    Säkert bara för att DU hittat värsta bästa fräckaste mössan ju Men, visst! Jgg har en "snygg" sak ligger i garderoben och skräpar...
    I wish... men jag får väl leta i gömmorna. Kanske kan hitta nån luden basker som har dammat till sig sedan 1786 eller så...
  • JessicaåIda

Då gräver jag nog i gömmorna efter min Morticaklänning...eller det som är kvar av den, men jag vete sjutton var peruken försvunnitFundersam

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • JessicaåIda

Å Pelle har nog någon ful gammal toppluva som han kan ta på sig.... Räcka ut tungan

• hejlis

Jessica: Annars tycker jag gott att den där av gladpack, som vi hört talas om, kan duga igen Å vad Pelle beträffar, kör med ett par varv gladpack på honom me´

• Fragglerock

Jamen titta här! Idén var inte helt malplacerad då!??!? Vi hade alltid hatt-fester på Hawaii och det var en riktig icebreaker att kunna gå fram och kommentera någons roliga hatt. Lite lättare att komma igång och prata då faktiskt! Till och med min värdfamilj nappade på idén och hade hatt-fest för sina vänner en gång vid jul - superkul!

• Gruffalo

Generad Oj, hade helt missat att vi ska ta med våra bättre/sämre (välj själv Räcka ut tungan) hälfter. Ska höra om gubben vill hänga på....
    Hmm, funderar på om jag ska köpa en dräkt till Maja eller göra en själv...får se vad det blir. Ok, nu är det ju ett tag kvar men har vi bestämt något om vad vi ska ta med? Jag får väl skylla min totala glömska och ouppmärksamhet på amningen.....

Älskade ungar, Maja ´05 & Hugo ´07
  • Fragglerock

Tja, det är väl valfritt om man vill ta med sig någon men ni som har fler än ett barn kanske tycker det är skönt med lite avlastning tänker jag!? Men vad vet jag... jag har ju bara EN!
    Förra året så var väl gubbarna med, eller minns jag fel? Var det inte då jag bakade kladdkaka som svällde över och fick städa ugnen i typ 3 dagar efteråt?

Svar på tråden Go Fika