• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • JessicaåIda

Alla karlar & kvinnor är välkomna. Glöm inte toppluvan, hatten, kepan eller den totala utklädningsklädseln - för oss vuxna alltså

Att tro är att icke veta
  • JessicaåIda

Vi vill ha det stora gula huset som ligge på nynäsvägen mitt emot bygdegården i VH. Men hur stor är chansen att den kåken blir till salu.... just nu bor det en ensamstående dam i 70-årsåldern där. Kåken behöver renoveras in/utvändigt & trädgården behöver oxå en renovering men jag viiiiilll ha den.......

Men ett radhus skulle vara trevligt, även en villa skulle vara helt ok.

Att tro är att icke veta
  • HeddaBigBum

ok... Vi har för utlåning:
    Nunna
    Munk
    "Medeltids-kvinna"
    2st cap & gown (traditionella utstyrseln vid examen/studenten i USA)

Jag ska vara antingen nunna eller medeltidskvinna, men om ni vill låna, så tar jag den ni inte vill ha. Dino ska vara något annat... som vi har...

• HeddaBigBum

Hahaha! Kom just på att Mia MÅSTE ju vara nunna (om du fortfarande är gravid) och Rickard munk! Sinners, I tell ya! Sinners!!

• Gruffalo

För er som inte kan vänta tills på lördag så finns nu en ny bild på Hugo i galleriet....

Älskade ungar, Maja ´05 & Hugo ´07
  • Gruffalo

Vi har nog våra huvudbonader klara men tack i alla fall!

Älskade ungar, Maja ´05 & Hugo ´07
  • Fragglerock

Kolla in vårt lilla kryp!

Han håller på och sätter nytt rekord i ursäkter för att slippa borsta tänder... Fundersam

* Jag ska bara vila ögonen lite (sen lägger han sig ner på soffan och sover räv)

* Klockan är bara 7 (han brukar ju fråga när vi ska till dagis, men vi går ju halv 8 så han har väl hört mig säga... inte än, klockan är bara 7, typ en miljon ggr eller så)

* Vänta lite - jag måste springa lite till först! (alltid räserbara mellan hall-tvrum på kvällen)

* Jag borstade innan! (blåljuger Förvånad)

* Jag borstade i går! (tja, försöka duger ju )

* Jag gillar inte tandkrämen (eller någon av de 34 andra sorterna vi har heller för den delen! Räcka ut tungan)

NÄÄÄR ska det eviga tjafset om tandborstning förvinna från vårt hus!??! *aaaaw*Skrikandes

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • HeddaBigBum

Luke såg tuggummit direkt!
    Agaton hade tuggummi Mamma!!!
    Priorities, priorities... *hehe*
    Var har du fått tag på ramen? Jättemysig ju!

Ett antal av Lukes kompisar (3 familjer) har eller ska flytta, så nu säger Luke ganska ofta att han också vill flytta till ett nytt hus (han ville dessutom gå på "annat dagis" för det gör ju Hanna ). Konversationen i bilen idag lät ungefär så här:
    L: Mamma, jag vill också köpa nytt hus.
    H: Vill du?
    L: Ja! *är tyst ett tag och man ser att han tänker* Vi kan bygga ett nytt hus!!
    H: Men det kostar massor av pengar. Vi har inte så mycket pengar...
    L: Fundersam *funderar och skiner plötsligt upp och ser riktigt finurlig ut, som om han löst hela problemet!* Nanny har pengar i bilen!!!!
    (Vi snokade igenom din bil Nanny, efter "kundvagnspengar" så vi såg nog allt din gömma! )

• Fragglerock

Har jag pengar?Förvånad 

Det var till och med mer än jag visste, så det är nog Dannes pengar! Penga mun

Ramen ja, det är ju egentligen inte någon ram utan lösa delar från PSP som jag äntligen lyckades knåpa ihop lite i! *pust för det programmet*Fundersam
     Äppelskivorna är för sig, småkrypen för sig, och löven för sig. Sen har jag bara plockat ihop lite skit typ! Men den blev lite rolig i alla fall!

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • Maria från Bahia

Idag kom paketet med deras halloween dräkter. Köpte 4T till Naomi. Fick knappt på den på Troy! Hon skulle vara vampyrtjej!! Så fin! Nu vet jag inte om jag har råd eller hinna fixa något annat

Svar på tråden Go Fika