ja skitcooolt o känna när babyn sparkar loss o sen att få känna det på kinden eller örat skitfräckt...
ja vi fick åxå en sån box med blöjor ,kontant kort från comviq,tvättlappar o en massa annat, ja jo jag brukar sova typ 6 timmar per natt ändå men men bland så blir det inte ens det hehe, tanten har ont och så måste man va förstående och så ju och klart man vill vara det :D
ja tantan säger att jag snarkar lite men jag blir irreterad på mig själv så jag vänder mig själv i sömnen då ju :D
så att ja slutar snarka :D
ja tanten ligger åxå vaken halva natten på grund av krypningar i ankeln o i handlederna
plus detta med babyn då hehe så....
fraksson skrev 2007-10-12 13:23:05 följande:
Håller med om det där med magen. Brukar ligga med huvudet på magen och känna sparkarna i ansiktet. Tycker det är hur coolt som helst. HEHEVilka blöjor? Nej, har ingen aning. Man fick ju med några i de där gratis boxarna så antar att man provar dem fö
rst.Själv har jag inte några problem att sova alls, å andra sidan så sover jag inte mer än 5-6 timmar ändå. Frugan däremot ligger vaken halva nätterna pga sparkar och snarkningar från mig. (snarkningar alltså, inte sparkar) hehe