• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

Godkväll Lidköping.

Någon som har nån aning om vad det är för "sport" eleverna på fredriksdalsskolan håller på med under deras gymnastik? Kastar någon boll som de tar emot med karbordband på magen och på baken.. Knepigt iaf

Hade lyxat till det med godis hemma ikväll... Romeo har fått en rejäl sockerchock och välter upp och ner på hela hemmet *pust*

"- Romeo gå ner från nyckelskåpet" skriker Per... Bäst att logga ut

Godnatt

• Miccca

Haha undrar vad det e för sport? Låter ju skoj iaf..

Lyxade till det med lite godis här med, men gissa om jag blev chockad när Amelia efter typ 5 st godisbitar säger att hon e mätt å lämnar skålen till mig

Nyckelskåpet?? Haha han e högt å lågt nu då.. här e det lugnt å skönt just nu, Amelia somnade strax innan 21 å lillebror vid strax efter 22! Det e väl nu man ska passa på att sova men man e ju alldeles för beroende av Familjeliv

jaja,, GODNATT alla lidköpingsbor!

• elia82

Kikar in o säger god natt jag med!

Ha en trevlig helg flickor!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912

Jösses vad jag är seg idag... Sitter o matar lillan, surfar o kikar på rådjuren utanför fönstret. Står en mamma o två kid o käkar äpplen, om man öppnar rutan kan jag klappa dem!

Händer något skoj en lördagkväll?

Clemenza: Underlig sport det där... kan inte komma på vad det kan vara.

• elia82

Mini:

Här händer det inte mkt, när vi lagt barnen åker LOST på också blir det godisfrosseri!Vad händer hos er då?
    Vi får allt försöka ta o ses snart igen.

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • MysM

Här ska vi kolla på¨speedway, William ha fått sin första tand idag Igår kände vi inget, men idag har den tittat fram

Jag älskar William Oo 070415 oO
  • Mia med 2

elia: vilket avsnitt/säsong är ni på? Jag är fikasugen Måndag funkar inte för mej, annars går det bra när som helst. När, var?

MysM: Grattis William till första tanden Har han fått feber och så?

• Miccca

Här har ni en seg mamma efter ett 2-årskalas!!

Shit vad bortskämd hon e alltså, 3 st stora sopsäckar med kläder å leksaker

• Mia med 2

Miccca: ja verkligen vilken bortskämd unge! Vad fick hon för skoj? Hur gick kalaset i övrigt var Vilmer snäll?

• Miccca

Hon fick MASSA kläder å 2 st dockor med massa tillbehör, 2 st dockvagnar(en sulky å en kombivagn, några böcker, vinterskor, nytt skidset till vintern, mössa å vantar. En 3-hjuling, en tågbana å 3 st pussel, en kaffeservis å en cd-spelare! Säkert något mer som sagt har knappt plats för allt här hemma nu å alla kläder, behöver typ en hel garderob till

Jo det gick jättebra, lillebror sov igenom nästan hela kalaset förutom när han vaknade 2 ggr å ville äta

Jag passar på att slänga in en fråga här också till ALLA:

Ska han heta Vilmer eller Wilmer? Vilken stavning tycker ni e finast?

Svar på tråden Lidköping med D