• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • angYY

Thx =) Alltid kul att hitta tjejer man kan fråga en massa osv...Har ju mitt första barn på väg =)

• elia82

Clemenza:

Då kunde ju du o jag hållt varandra sällskap i natt .
    Samuel har just vaknat nu efter att ha sovit i 2½ timma, men fick hans stackars mor sova? Icke sa nicke! Hon fick passa på att kurera sig med litervis kaffe ist

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Jasså Per ville inte vara hemma.. haha kackel kackel säger jag bara!!

• Mia med 2

angy: vilken vecka är du I?

elia: får fixa en isolerad lekhage så kan vi sova i eftermiddag Eller så sätter vi Minizzzen på att passa alla ungar eftersom hon får sova på nätterna!

miccca: japps han flyr, skulle till sina föräldrar och fixa nåt hemma hos dem..

• Miccca

Haha det där med att Minizzzen ska vakta alla ungar tycker jag verkar som en bra idé! hon e ju så utsövd!

Ska snart hämta Amelia på dagis å antagligen ta på henne lite rena kläder, de brukar bli rätt så skitiga på dagis!  sen dyker vi upp vid 16!

• Jen070912

Nähepp det där var ju taskigt. Har faktiskt varit uppe en gång med lillan i natt. Dock har jag inte sovit för det, har haft ont av mitt snitt så det blev till att knapra alvedon. Hittade dem först inte, gissar var jag fann dem? Hela asken var nedbäddad i vovvens korg, han hade t.o.m. smakat på en karta... *suck*

• angYY

Clemenza; Jag e i v.32...fick tänka till lite där...hade betydligt bättre koll på veckorna i början av grav. =)

• Mia med 2

hoppas ni tjejer som va här hade det kul, jag hade det jättekul, skönt att bara snacka massa skit, barnen lekte ju riktigt bra oxå

mini:  vilken busig izor du har

angy: inte långt kvar nu, efter 20 rullar veckorna på snabbt!

• Miccca

Hej igen!
    Jag får tacka för senast.. jättetrevlig å riktigt smarrig kaka säger kakmonstret Micaela!
    Vi får göra om det snart igen!!

Nu ska storasyster hoppa i säng, hon blev trött av att gunga förut

• mammas skatt

Någon mer som är såld på Greys Anatomi och som ska sitta bänkad nu???

Tim, mitt hjärta, mitt allt!
Svar på tråden Lidköping med D