• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

morn morn tjejer

Det är besöksfritt på bb-avdelningen på kss oxå, men de har däremot ett besöksrum utanför avdelningen där man kan ta emot vänner.

Fy usch vad det blåser ute idag :-/

• Miccca
    God Morgon alla töser!!

Fy vilket väder idag, nästan så att man vill vara inne hela dagen! Men vi måste ju åka te affären å handla inför Amelias kalas imorgon!

Sen ska vi städa men det sköter ju Andreas som tur e!!

Nån som ska hitta på nåt kul i helgen??!
  • elia82

Ja fy vilket trökigt väder!
    Jag som tänkte va så redig att gå till jobbet i dag...får nog se hur det blir med den saken....
    Hos oss blir helgen lugn, det räcker med att vi för en gångs skull är lediga en hel helg tillsammans, det händer ju inte allt för ofta!
    Hur har ni andra det då?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

Här blir det oxå rätt lugnt, skönt att bara slappa och bara ta det lugnt.

Elia: usch för att gå ute i det här vädret, tyvärr lovade jag Per att han skulle få ta bilen sen så jag får gå till dagis och hämta Romeo.. Daniel får väl skjutsa dej ist Man kan va duktig när solen skiner ist, hehe.

• Miccca

Ja det kan ju vara skönt att vara hemma å bara vara för en gång skull..
    vi ska ju ha kalas imorgon så det blir väl lagom stressigt kan jag tänka mig

elia: Håller med Mia att du kan vara duktig när solen skiner

• MysM

Vi ska o xå bara va hemma o ta de lugtn, ska till bvc på 6 mån kontroll idag, sen kommer Williams farmor o hälsar på  ihelgen (hon bor i örebro). SÅ bara hemma o mysa

Jag älskar William Oo 070415 oO
  • mammas skatt
    angYY skrev 2007-10-11 08:44:08 följande:
    mammas skatt skrev 2007-10-10 21:00:53 följande: Jag e helt såld på den serien. Tankar iofs från nätet så jag ligger väl lite före d de visar på tv'n men det e en väldigt lång väntan mellan varje avsnitt. En hel vecka ju! *grr* =)

Ja helt sjukt va bra den är!! Va sugen jag blev på att pumpa dig lite på information om vad som händer!! Men det tänker jag inte göra... Gaaah!

TREVLIG HELG ALLIHOPA!

Tim, mitt hjärta, mitt allt!
  • Jen070912

Blir hysteriskt 80-års kalas på Abels sida ikväll... känner mig inte direkt laddad. Lyfte vagnen förut idag i o ur bilen vilket antagligen inte var så smart, så nu knaprar jag alvedon igen.

Annars blir det nog till att hitta på något med Tussen o dem imorgon, Clemenza ska ni hänga på? Tror din syrra skulle med oxå. Resten av tiden kommer nog gå åt till att VILA...

Trevlig helg på er!

• Mia med 2

mini: får se, tänkte dra med mej sis till stenhammar imorrn men ska vi inte dit så kan vi hitta på nåt med er + tussen.

mammas skatt: detsamma!!

• Miccca

Kikar in en snabbis å önskar alla en trevlig helg!!

Svar på tråden Lidköping med D