• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • elia82

Kikar in o säger go`natt!!
    Vi ses i morron flickor

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912

Clemenza: Hon somnar för kvällen vid 23 ungefär o sover till minst 7. I morse vaknade hon först vid 9, rena rama lyxen.

God natt, syns imorgon på fikastunden!

• elia82

Minizzen:

DET kan man kalla lyx, här har vi vart uppe sen 5 i morses  .

Nån mer som klivit ur sängen än?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • MysM

Oj hej lidköpingsbor

Gick upp för en stund sen. Vaknade först kl 07 o undrade varför William inte vaknat, va tvungen o gå in o kolla honom men han sov så gott. Vaknade dock efter 15 min, men sen låg han o prata i ca 40 min Nu ligger han här på golvet o grejar.

Jag älskar William Oo 070415 oO
  • Miccca

Ja här gick vi upp vid 8, dock fick jag mata lillen en snabbis vid 5! Men det gick på en kvart så det var helt okej.. men inte som vissa bortskämda (läs minizzzen) haha

Ses sen då allihopa!!

• mammas skatt

Skoj med en lidköpingstråd!!

Tim, mitt hjärta, mitt allt!
  • MysM

okej, ja William brukar annars vakna runt 4-5 o vilja ha mat. Men ibland sover han hela nätter o de är skönt de

Miccca skrev 2007-10-10 08:43:25 följande:
    Ja här gick vi upp vid 8, dock fick jag mata lillen en snabbis vid 5! Men det gick på en kvart så det var helt okej.. men inte som vissa bortskämda (läs minizzzen) hahaSes sen då allihopa!!
    Jag älskar William Oo 070415 oO
  • Mia med 2

Minizzzen: vilken lyx njut så länge du kan, en dag *peppar peppar* kanske det vänder.
    Inatt har jag haft den värsta natten någonsin med Leia, hon brukar va duktig och sova 22-23 till 8-9 med mat vid 5. Ibland har hon sovit hela natten,.. Men inte inatt *suck* Vaknade minst en gång i timman hela j-vla natten. Inte för att hon var ledsen utan hon vaknade med ett skatt och ett leende. Man kan inte vara piggelin på natten när mamma vill sova

Hej, mysM & Mammas skatt

Ska ta och dammsuga så det är rätt så städat här hemma sen när ni kommer Per flyr i eftermiddag, han vill inte va hemma när det kommer en massa fruntimmer med barn. Han vet vad vi kommer prata om, hehe.

• angYY

Tjo tjejer!
    Såg länken hit o blev nyfiken. Kul med en sån här sida =)
    Bor iofs i Järpås men d räknas väl till Lidköping. =D

• Mia med 2

Ang: välkommen, klart det hör till Lidköping

Svar på tråden Lidköping med D