• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Laban81

Leo kan tydligen sova till 12 fick vi reda på härom dan´, men den lille har nu fått för sig att 4 är en bra tid att vakna...
    Vi är ganska trötta här.
    Inte så lätt att komma i säng heller när han dessutom ska va uppe till 22-23 på kvällarna.
    Men idag fick jag sovmorgon! Ända till 9. Eller ja... kunde vart en sovmorgon om jag lagt mig i tid ist för 2-2.30

Clemenza: Vi kan byta...

• Mia med 2

Laban: åh fy tusan, klockan fyra är ju mitt i natten

• Jen070912

Vilken tur jag har som har en sessa som sover ca 8 timmar per natt utan att vakna! *lycklig* Dock var hon jätteledsen igår o vi bar omkring på henne fram till kl. 02 o det hjälpte inte. Förmodligen hade jag stoppat i mig nån dum mat som gjorde att hon fick ont i magen.

• Mia med 2

mini: vad skönt att hon sover så bra när somnar hon för natten?

Angående fikan imorrn, Romeo är lite förkyld, så man får komma hit på egen risk

• Miccca

Laban: ja han heter nog Vilmer.. så säger amelia iaf
    Clemenza: Okej då vet jag vart jag ska ta vägen. Tar nog bara med mig Amelia så får lillebror följa med nästa gång.

• Mia med 2

Miccca: Ok, blir fint det, undra om de två känner igen varandra från dagis

• Miccca

Ja vi får se.. de kanske leker utan att vi vet om det.. hon har inte nämnt honom iaf! Bara "stora Moa" som hon kallar henne. det finns 2 st på hennes avdelning

• Mia med 2

Micccan: kanske ska stå bakom någon träd utanför dagis och kika på vad det är han gör där.

jennsan: välkommen och känn dej som hemma

• Mia med 2

jennsan: (efter att ha vart och kikat in i ditt krypin) Du är ju riktigt nära mål nu, lycka till! hur känns det?

Svar på tråden Lidköping med D