• jenniann

Khao Lak....

Hej! Vi ska åka till Khao Lak den 9 november hela familjen med vår minsta 5 månaders bebis, nån som vet om det finns blöjor att köpa där? Nån som varit i Khao Lak nyligen? Hur är prisnivån efter tsunamin, jag har hört att de gärna vill att turismen ska sätta fart där igen så prisnivåerna är något lägre...Vi tar gärna emot tips..Vi ska bo på Royal Bangsak resort....någon som vet något bra/dåligt om hotellet?

• Svar på tråden Khao Lak....
  • Jillsan80
    Panna82 skrev 2008-01-01 08:55:57 följande:
    Kimmi: JAg kan inte se några bilder
    http://tuvamoa.bilddagboken.se/ här kommer du på rätt...
    *mamma till Bianca f-05 och Felix f-07, bf 1 maj 2008*
  • Panna82

Kimmi: Tjusiga bilder. Vilket hotell bodde ni på nu igen?

• Kimmi
    Panna82 skrev 2008-01-01 09:03:28 följande:
    Kimmi: Tjusiga bilder. Vilket hotell bodde ni på nu igen?
    Tack! vi åkte med APOLLO och bodde på Mukdara Beach Villa and Spa
  • PALGBG

Kimmi - hur upplevde ni Apollo som researrangörer. Vad för plan reste ni med?

• Kimmi
    PALGBG skrev 2008-01-01 20:35:14 följande:
    Kimmi - hur upplevde ni Apollo som researrangörer. Vad för plan reste ni med?
    Helt OK, men vi hade betalat extra för att få sitta längst fram i deras A330-200 med extra benutrymme. I planet satt man 2+4+2 med två mittgångar. Hade jag vetat innan att platserna var så pass trånga hade jag inte betalt extra för att sitta där vi satt.
  • LillaMysan
    Kimmi skrev 2007-12-31 07:34:19 följande:
    Japp nu är man hemma igen! Jobbigt med att försöka komma in i rätt dygnsrytm igen
    Oh no... Jag ska göra högskoleprovet dagen efter att jag kommit hem från Thailand, undrar om man orkar med det eller om man sommnar :-P
  • jenniann

Hej allihopa! Vi kom hem från Khao Lak den 23 November, bara alldeles alldeles underbart!! Vi bodde på Royal Bangsak ..har nu fått tummen ur och lagt in lite bilder därifrån så ni får gära kolla på min sida under bilder!

• baby2006

jenniann: vad tyckte ni om det hotellet.. Jag har bokat det till mars 2009 nämligen?

Måste man åka in till khao lak city varje kväll för att få tag på någorlunda billiga matställen, eler finns det bra och billiga restauranger runt hotellet?

Hur var själva hotellet? Rummen, poolen osv... Vill veta allt ;)

• S72

jenniann: fina bilder! Beachen verkar mycket finare än Nang Thong!

Vi åkte oxå speedboat ut till similan men de bjöd på åksjukepiller innan avfärd Men det gick så bra utan, dottern sov både dit och hem.

• frugus

jennian - åh vilka fina bilder! Vi ska också till Royal Bangsak, två månader kvar nu!

Jag undrar också lite kring maten, var det bra mat på hotellet? Fanns det några fler restauranger nära hotellet och hur var de i standard/prisklass?
    Blir man leds på att åka taxi in till centrum jämt? Och hur var stranden vid hotellet jämfört med stränderna nära stan?
    Många frågor jag vet

Svar på tråden Khao Lak....