Lindusta skrev 2007-12-09 21:22:17 följande:
Hallå!Felicia6.Har inte läst hela tråden. Men jag fattade som om att du är nere i Thailand nu.... Ska själv ner i januari och tänkte under våran tre månaders resa tillbringa nån vecka i Khao Lak.Undrar, vet du vad Andaburi Resort tar per natt i ett typ standard rum? Om man bokar på plats?Ni andra som är på plats nu får gärna komma med lite prisuppgifter på de hotell ni bor på!Njut av värmen!
Jag har tyvärr ingen aning om hur mkt det kostar eftersom vi åker med charter

vicke74 skrev 2007-12-11 08:27:35 följande:
Spettsar öronen lite här S72 eftersom jag ser att ni precis varit i khao lak Du skriver att ni gjort av med 7000 kr på två veckor...hur många personer? Och vad har det räckt till? Rekogniserar läget lite då vi ska dit i mars, så vill veta hur mycket snabbmakaroner man ska äta här hemma för att få en mysig semester utan att behöva snåla
Det är jätteolika hur mkt man gör av med. Det beror på ens situation o vad man gör på dagarna
Vi är två vuxna, utan barn med på resan som gillar o shoppa o göra utflykter och för oss har det gått ganska precis 1000kr om dagen. Då är boendet o resan redan betalt. Det är alltså rena fickpengar till mat, nöjjen och shopping. Vi är här i två veckor