• jenniann

Khao Lak....

Hej! Vi ska åka till Khao Lak den 9 november hela familjen med vår minsta 5 månaders bebis, nån som vet om det finns blöjor att köpa där? Nån som varit i Khao Lak nyligen? Hur är prisnivån efter tsunamin, jag har hört att de gärna vill att turismen ska sätta fart där igen så prisnivåerna är något lägre...Vi tar gärna emot tips..Vi ska bo på Royal Bangsak resort....någon som vet något bra/dåligt om hotellet?

• Svar på tråden Khao Lak....
  • Kaffekopp

Kolla efter Thai Pancakes... men den godaste fyllningen är Banan och Nutella!! ;) *yammie* Eller Banan och Choklad! ;)

• Panna82

Kaffekopp: Japp, min favvo är också banan och nutella

• EmmaReu

Jag har sett hel del stall med pannkaksliknande saker. Men da jag inte ar sa fortjust i pannkakor sa har jag inte testat. =O)

• S72

Min favvo e oxå banan o nutella!

Panna82; jorå klart det finns pannkakor! En tant stod utanför supermarket och gjorde "Roti" varje kväll, tyvärr ingen nutella!
    Sen finns det ju mer likt American pankakes på resturangerna oxå!

Thailand har väldigt mycket varor från Usa och det gillar jag Man kan liksom shoppa sina favvo-godsaker från Usa fast man är i Thailand Köpte ett Doublepack med Oreos med mig hem, mums!

• Axelina T

mattispadd: Vi gjorde av med ca 8000 på två veckor, och då inkluderar det mat, vatten, utflykter och shopping. Nu är inte vi några storspenderare när det gäller shopping, men däremot snålade vi inte på maten, utan åt där vi kände för det utan att kolla för mycket på priserna.

**Mamma till världens finaste Axel 051208**
  • Felicia6

Hej alla. Nu är vi i khao lak

Gick igår o åt på freestyle. då gick det fort som tusan att göra maten men idag var det segt. Han som gjorde maten fatta inte vad vi ville ha o ringde en annan som fick komma o fråga oss

Det är underbart här o jag kan verkligen rekommendera andaburi resort. guud så mysigt ställe

• Kimmi
    Felicia6 skrev 2007-12-02 14:54:59 följande:
    Hej alla. Nu är vi i khao lak Gick igår o åt på freestyle. då gick det fort som tusan att göra maten men idag var det segt. Han som gjorde maten fatta inte vad vi ville ha o ringde en annan som fick komma o fråga oss Det är underbart här o jag kan verkligen rekommendera andaburi resort. guud så mysigt ställe
    Hur är vädret? varmt och soligt? Har du tillgång till internet på hotellet eller finns det internetcafe?
  • EmmaReu

Kimmi: Verkar som att dom flesta hotell har internet, men det ar mycket billigare pa internetcafer. Det stallet jag sitter pa nu tar 50 baht for en timme. Det ar ca 10 kr.

• Felicia6

Kimmi, det finns på hotellet vårat, men jag sitter på ett internetcafé för det är mkt billigare här

Det är varmt o skönt och alldeles alldeles underbart här måste jag säga

På fredag åker vi till thailand :)
Svar på tråden Khao Lak....