Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Var på läkarundersökning idag och hon sa att jag definitivt var gravid
I v. 11-12 och det stämmer ju bra då jag går in i v. 12 imorrn. Däremot var det en studerande med som också skulle känna och de ska ju lära sig så det fick väl gå bra...Men lite hårdhänt var hon.
Junior mint: Vilken vcka är du i? hmm undrar om jag får göra UL på torsdag??? hoppas!
Åh, vad härligt!!! Jag var på inskrivning igår men gjorde inget ul. Hade inte förväntat mig det heller så jag blev inte besviken. Hade det blivit nåt så hade det varit en jättebonus. Nu får jag vänta till vecka 18 för ul.
Johlinn: Skönt att börja jobba igen! Är illamåendet bättre? Skönt också att allt verkar vara i sin ordning med det lilla livet i dig!!
Marayah: Vad bra att din sambo kan ställa upp för honom!!
Åh, jag sitter här i soffan med datorn i knäet och TVn på. Fast det finns saker som jag verkligen borde/måste ta tag i som jag har skjutit framför mig i flera veckor. Jag ångrar att jag inte gjort det på en gång för det ligger över mig och känns bara tungt. Inget svårt men jag måste ringa några samtal och ta reda på varför medlemmar inte har betalat medlemsavgiften. Det är lite svårt tycker jag, att ligga på människor om pengar (de MÅSTE ju inte betala) och då vill jag verkligen vara på gott humör när jag ringer. Men jag har inte varit på särskilt gott humör på kvällarna efter jobbet på flera veckor. Jag är så trött och hjärnan fungerar INTE som den ska. Jag brukar inte ha svårt att ta tag i saker, brukar aldrig skjuta upp grejer jag måste göra. Men jag har dessutom bestämt mig för att till nästa årsmöte gå ur styrelsen och jag känner att jag har gett upp mitt engagemang. Förlåt att jag babblar på så mycket, men maken är borta ikväll och jag börjar känna hur det rinner över. Måste få ur mig lite.
Kram på er!!!!
Peppri - illamåendet är nästan borta!!! Sååå glad för det!
Förstår att det känns jobbigt att ringa, hoppas du får det gjort i alla fall. Du behöver ju inte ringa alla samtal på en gång!! *uppmuntringskram*
junior - så skönt att det är en liten människa du väntar o inte en sköldpadda ;o)
Strumpläst - sådär behöver du absolut inte känna! Det är ju bara trevligt att det går bra för dig, att ni fick bli gravida snabbt och att du mår så bra! Sen vet man ju aldrig hur själva barnet sen blir ;o)
Känner mig så lyckligt lottad över att jag har blivit gravid, att kroppen fungerade!! Så här långt i alla fall!
Strumpis - tror jag förstår vad du menar! Är också supersentimental nu och önskar ALLA den här lyckan! har en vän som ska påbörja ivf nu i december och jag önskar SÅÅÅ att hon också blir gravid!!! Vad skönt att det fungerade för er trots PCO!!
Ja har en faster som gjort tre ivf och som varje gång slutat med mf så ja förstår verkligen. Första mf var i v typ 6 men dom andra två blev i v 16-17, så hemskt. Å hon e en sån människa som verkligen är ämnad för barn. Så man kan säga att man hade jobbigt att berätta för henne att man var gravid och att det funkade på första försöket.