Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Peppri: Jo de e synd för honom.. Men som tur e så bryr sej min sambo väldigt mycket om honom och kan skämma bort han lite ibland så de känns juh bra så. :) Tråkigt när en förälder inte inser va ett barn e värt. :D
Junior mint: Ja fick inte lyssna på hjärtljuden när ja skrev in mej med sonen, men de e juh en annan kommun och tydligen har det blivit lite annorlunda riktlinjer nu efter fyra år. :P Ja det ska bli sååå roligt o se när magen kommer den här gången för förra gången syntes de knappt alls på mej. :P
Har nå ischias(stavas de så?) eller nåt, jätte knäppt. Har ja suttit för mkt så får ja ont i rumpan. :/ Kan de vara att bebis liller och trycker på nån ner eller nått kanske? Ska iofs fråga BM på tisdag men kanske nån som haft liknande!?
Nu ska ja fortsätta se Van Veteren. :)
Inte riktigt. Har två punkter på vardera sidan av rumpan som de känns på. :P
hej tjejer! Har börjat jobba idag, var mer kul än jobbigt :D Hoppas att det går bra hela resten av veckan också :D
var på läkarbesök i morse o gjorde bla en gynundersökning. Allt såg bra ut, blödningarna har slutat, livmodertappen var helt stängd och livmodern hade vuxit så mycket som förväntat för veckan. kändes jätteskönt o höra! Hon sa också att det definitivt var någon som bodde i min livmoder :D
Hej. Var på inskrivningen idag och fick göra ul, så jag fick se min lill* plupp!!! Det var såååå underbart, en stor lättnad faktiskt! Jag såg hjärtat också! Det känns så häftigt, undra vem det är i magen??? En ny människa liksom.... wow!
Strumpläst - Var på läkarbesök på mvc, vet inte om bm också gör gynundersökning.
Junior - Häftigt att få se det lilla livet därinne!
Åhh,, va mysigt... Ja har mitt först den 23/11 känns som en evighet... :/
Junior mint skrev 2007-11-12 20:06:15 följande: