• Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner
  • Marayah

Nu har ja med lagt ut nya magbilder om nån e intreserad av att se dallret. Hahaha..

Nu är man förlovad och allt... =P Marko 031103 BF: Ca 4/6-08.
  • Junior mint

Nu har jag kollat på era magar smurfens och Marayah, och visst börjar det synas! Jag skall nog ta en blid till snart på min mage igen och lägga upp. Jag hade tänkt ta en bild varje vecka denna graviditeten, men det har redan skitit sig.

• johlinn

Marayah - det börjar synas lite! Härligt!

Själv har jag en liten minikula längst ner på magen, där var jag hyfsat platt förut, men nu är det mysigt runt :D

Har haft miniblödningar i några dagar, men de verkar ha avtagit nu! Skönt!!
    Går in i v. 12 (11+0), bara en vecka kvar till "den magiska gränsen"!

Har tagit några bilder, en i månaden ungefär nu i början, ska ta en till nästa vecka. För förut har det inte synts nånting :D

• Peppri

Johlinn: vi verkar ligga precis i fas med varandra. Jag går också in i vecka 12 idag. Ska bli så skönt när den här mest kritiska perioden är över. Visst kan saker hända även sen, men risken är ju betydligt mindre.

Marayah: Ja, nog börjar det synas lite allt

Jag är freak och har fotat min mage varje vecka (utom en då vi var bortresta och stressade och lite annat) .

Har ni gjort något speciellt för era gubbar idag, så här på fars dag? Det har inte jag, men hade varit lite mysigt att göra nåt litet i alla fall. Han är ju trots allt fosterpappa, som min mamma säger. Men jag är så trött på såååå dåligt humör så inga idéer har dykt upp i min fluffiga hjärna. Är det någon annan som har märkt att hjärnan inte fungerar riktigt som den brukar??

Nä, nu ska vi dra till mina föräldrar och äta farsdagsmiddag!

Kram på er!

Två ska bli tre
  • Strumpläst83

Oh vi måste också börja fota snart! Magen har ju börjat puta så smått.

Vi går också in i v11+0 idag

• johlinn

Så kul att vi ligger så lika :D

Jag kör på mina föräldrars princip. De firade aldrig varandra på mors och fars dag under devisen att de faktiskt inte var föräldrar till varandra ;o) De lämnade allt firande till oss barn o firade istället sina föräldrar. Men det är klart, alla anledningar till o fira vore ju kul, men jag tror vi väntar till nästa år!

• Junior mint

Jag blev besviken när min sambo inte firade mig det minsta på morsdag, så jag fick se till att ge honom något idag. Det blev lite halvmesyr men han fick en dvd film. hihi

• Marayah

Har ringt till min pappa då han bor 60 min ifrån mej. O Marko hans pappa vill juh inte veta av han stackarn så där blidde de inget firande tyvärr.. Men få se nästa år när man har en liten med sambon om han kanske börjar kalla honom för pappa med då.

Man blir kanske lite blind när man tittar på sin egen mage och vill att det ska synas kanske. :P Men sen e de juh så att är man smal så syns det juh mycket tidigare än om man har lite hull på magen. :P Men de känns juh liiiiite på byxor iaf. :D

Längtar till tisdag för då har ja min inskrivning. HOPPAS på att få lyssna på hjärtljud då. Kommer att vara i v 10+6 då juh. =)
    Nu ska ja o min lilla familj äta lite middag, hembakad pizza. =P

Ha det så bra nu med alla gravid magar. =D

Nu är man förlovad och allt... =P Marko 031103 BF: Ca 4/6-08.
  • Peppri

Så tråkigt för Marko. Och för hans pappa. Jag har en "pappa" som inte har brytt sig sedan mina föräldrar skildes, då jag var omkring två år. Men jag har en riktig pappa - mamma gifte om sig när jag var fem - som bryr sig och som adopterat mig. Det är ju en förlust både för barn och förälder när en förälder inte bryr sig, anser jag. Men såklart mest för barnet - det är många frågor...

Min mamma trodde att det är två i min mage - för magen är så stor frampå dagen/eftermiddagen Men jag är rätt smal och då syns ju svullnaden mer.

Ha en bra vecka!!!

Två ska bli tre
  • Junior mint

Marayah - Har inskrivning imorgon, 10+5, och hoppas SÅÅÅ på hjärt ljud. Det hade varit ur kul att höra. Jag minns inte när vi hörde det första gången med sonen... men inte var det på inskrivningen iallafall. Jag har också lite daller som döljer sanningen om det riktiga gravid putet Jag kan riktigt längta till magen blir så stor att gravid putet tar över dallret!

Nu blir det söndags film! Godkväll

Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner