Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Strumläst83:
Snygg vagn!!! Emmaljunga är bra grejer!!
Jag måste oxå lägga till en bild på min sida på vår fina vagn!!
Var har ni köpt den fina sängen??
Så ni väljer att göra CUB alltså. Vi har bestämt oss för att inte göra det. Jag är inte i den åldern och vad jag förstått så får man inget definitivt svar. Och skulle sannolikheten vara lite större, så vet jag inte vad vi skulle göra med svaret. Så vi låter bli helt enkelt. Men jag har funderat en hel del över det.
Ikväll ska vi på maskerad. Vi är inte jättepeppade, men det blir säkert trevligt. Stjärngosse och lucia - vi gör det lite enkelt för oss. Men vi bekräftar alltså det som man länge trott - Staffan har haft ihop det med lucian...
Oj, såg nu att du redan hade bild på vagnen inne
Strumpläst83: Va avis ja blir! Vill oxå ha en emmaljunga juh... :P
Med att jag inte ser så gravid ut menade jag att de kanske tänkte att vi okynnes-tittade alltså
Strumpläst - vad fick ni ge för vagnen? Citycrossen är jättefin, vi har också tittat på den.
Peppri - er vagn är också fin, men passar inte mig riktigt!
Idag har vi städat så nu har vi sååå fint hemma! Har kusiner på besök, de ska sova över, så nån var tvungen o städa...
Nej ja har juh inte de.. Så vi ska köpa en helt NY.. =) Har aldrig haft nån riktigt ny vagn. Till Marko hade ja en Brio som var från -94 som min bror hade haft. :) Men nu äntligen ska de bli en emmaljunga super vagn. ;)
johlinn - 5000:- för chassi, sittdel och liggdel
Marayah - Visst är det något speciellt över en helt ny? Som att köpa sprillans ny bil eller nå't.
Köpgalen blivande mormor eller inte så hade vi köpt en sprillans ny.