Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Ja de e de verkligen. Och när man inte haft så mkt nytt förut liksom med. Det var juh inte alls så farligt dyrt de kan ja juh inte säga. :P
Strumpläst - bra pris måste jag säga! Kul!! Åh åkpåsen får du väl fundera ut sen när ni har vagnen hemma. Jag pysslade o kände på alla funktioner när vi hämtade hem våran. Kommer säkert glömma det mesta till juni, men men...
angående att köpa ny vagn - hade alltid tänkt förut att jag nog ville ha en begagnad. För det är ju så dyrt med nytt o man kan få tag på mycket fint begagnat. Men det blev en helomvändning när jag väl blev gravid, blev plötsligt otänkbart o inte köpa ny vagn... Konstigt, men så var det för mig i alla fall!
Johlinn
Jag blev också så! Ville inte ha någon begagnad vagn som någon annans unge legat och kräkits i typ
Det är ingen åkpåse, utan mer som en madrass liksom. Men en redig åkpåse får bebisen av farmor tror jag. Hon ville hitta en sån som sambon hade när han var en liten skrutt!
Hihi, lite lustigt hur man fungerar
Svårt o lära om?
Det är juh bra för oss som får i Maj/Juni juh som slipper massa jobbiga åkpåsar och så i början de e juh liksom inte de första man måste tänka på.. :P
Emmaljungan är verkligen fin! För oss, eller snarare för mig som har en nack/ryggskada så är en sådan för tung. Så vi var verkligen tvungna att tänka på vikten när vi valde vagn. Men jag hade egentligen siktat in mig på en Emmaljunga eller en Brio. Men vi är väldigt nöjda som det blev. Vår vagn är såååå lättmanövrerad. Man kan vända på en kvadratmeter utan att behöve lyfta någonting!
Vi har haft visning på vår lägenhet idag! Precis innan mäklaren kom så vällde nervositeten över mig. Jag har varit jättelugn hela tiden fram till nu. Och så måste vi vänta till på tisdag innan budgivningen kommer igång, eftersom det är visning imorgon också!!!!
"om att sälja just NU i Aftonblaskan"
ska det ju stå