Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Ska på UL imorgon. :D Önska mej lycka till.... :P Ha det...
Lycka till med lägenhetsförsäljningen Peppri! Kommer säkert ordna sig till det bästa hoppas jag!
Marayah - Lycka till
Lycka till Marayah!
TACK!! Ska bli sååå mysigt...
junior mint:mitt illamående har släpp nu iaf..hoppas det håller i sig. äter jag bara regelbundet så blir jag inte illamåående!
Ja kommer absolut att berätta hur de går och ja ska köpa bilder om de blir några bra.. =D Så ja ska lägga in dom i galleriet. Så ni ska få se. :P
Nu e ja hemma o har lagt in bilder på liten. :P Blev tillbaka skjuten 2 dagar så nu har ja Bf 6/6.. :D Ohh va skönt att de inte var mer. :P Dom gjorde NUPP på en gång. Den låg på 1 på 5015. Och det var bra... Såå sköööönt. Så nu längtas de till 14/1-08 för då ska vi få gå på ett till UL. Såå roligt att man blir erbjuden två st.. :) Men ja tror bara att de e Linköping som har dom här reglerna faktiskt.. Är överlycklig för ännu en grejj. Har hämtat vår bil på lagning idag och den vart perfekt, dom hade även lagat centrallåset som var trasigt. :P Hur e det med er andra då? Ha det BÄST..
Marayah - härliga bilder!! Skönt att allt ser bra ut också!!
Trevligt med positiva överraskningar från bilverkstan, brukar vara tvärtom!
med mig är det bra, har haft en jättehärlig vecka, känner att jag verkligen är piggare och orkar mer nu! Är gladare också!!
Härligt Marayah att det såg bra ut på UL. Jag har haft en riktig pissvecka. Förutom att jag haft så jäkla ont i huvudet de sista veckorna så åkte jag på magsjuka i veckan....bläääää. Och tror ni inte det kom i gång när jag var o gjorde min glukosbelastning i onsdags. Usch känner mig fortfarande illamående trots att jag bara spydde en gång. Min kära sambo hade det i fredags, men Meja har klarat sig än. Stackars pappa ligger och kräks som en tok i dag. Mitt fel..... Och vi som är mitt uppe i renoveringen, hur fan ska vi nu hinna....måste ju lämna denna lägenheten om ca 2 veckor. Usch!!!!!!
Nu ska jag softa lite i soffan tills min sambo kommer hem från jobbandet i huset. Fast jag måste nog sätta i gång med middagen snart....ja ja den får vänta lite. Meja somnade tidigt i dag, redan kvart i sju, den stackarn är ju helt förvildad så som vi stressar runt bland tapetbutiker och andra byggbutiker. Fick endast sova en halvtimme i bilen i dag lilla hönan, hon som är van att sova 2 ggr per dag och minst en o halv timme per gång.
Kram på er alla!