• Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner
  • Strumpläst83
    Marayah skrev 2007-11-23 16:13:53 följande:
    Nu e ja hemma o har lagt in bilder på liten. :P Blev tillbaka skjuten 2 dagar så nu har ja Bf 6/6.. :D Ohh va skönt att de inte var mer. :P Dom gjorde NUPP på en gång. Den låg på 1 på 5015. Och det var bra... Såå sköööönt. Så nu längtas de till 14/1-08 för då ska vi få gå på ett till UL. Såå roligt att man blir erbjuden två st.. :) Men ja tror bara att de e Linköping som har dom här reglerna faktiskt.. Är överlycklig för ännu en grejj. Har hämtat vår bil på lagning idag och den vart perfekt, dom hade även lagat centrallåset som var trasigt. :P Hur e det med er andra då? Ha det BÄST..
    Jag var in och kikade! Jättefina bilder! Vad tycker MArko om att bli storebror? Stolt som en tupp kan jag tänka mig!
  • Marayah

Strumpläst: Jo då men ja vet inte om han förstår så bra hur de funkar. :P Men han tyckte de var roligt att få se bilderna iaf. :)

Smurfensmamma: Jag ska på glukosbelastning på tisdag med. URK!!! Ska ta med citron som dom säger o se om de smakar nå bättre.

Ha det så bra alla..

Nu är man förlovad och allt... =P Marko 031103 BF: Ca 4/6-08.
  • Junior mint

Malla - Härligt att du mår bättre! Det är värre för mig... vissa dgagar är bra, men sen kommer jobbiga spydagar... :-S Det kommer nog vara så här ett tag till tyvärr...

Marayah - Grattis till bilder och bra nupp info! Jag skall nuppa nu i veckan är lite spänd över resultatet...

Smurfens - Lycka till med flytten! INTE kul med magsjuka!!!

Ha det gott alla!

• Marayah

Ja man är det när barnmorskan säger att hon ska räkna på siffrorna hon fick. Men sen när svaret kom var de bara att pusta ut.. :) Hoppas att allt går bra för er med.

Har köpt en vagn nu faktiskt. Av en kompis. En BOZZ-07. *nöjd* Ska lägga in bilder nu alldeles strax.. :P

Junior mint skrev 2007-11-25 17:45:31 följande:
    Marayah - Grattis till bilder och bra nupp info! Jag skall nuppa nu i veckan är lite spänd över resultatet...
  • Strumpläst83
    Marayah skrev 2007-11-25 18:24:03 följande:
    Ja man är det när barnmorskan säger att hon ska räkna på siffrorna hon fick. Men sen när svaret kom var de bara att pusta ut.. :) Hoppas att allt går bra för er med.Har köpt en vagn nu faktiskt. Av en kompis. En BOZZ-07. *nöjd* Ska lägga in bilder nu alldeles strax.. :P
    Jättefin vagn! Du som är omföderska, kan du känna fosterrörelser än? vilken vecka är du i nu?
    Jag är i v 14 (13+0) idag och jag läääängtar tills jag känner första sprattlet.
  • Marayah

Ja e i v 13 (12+1 vart juh tillbaka flyttad 2 dagar) nu och ja tycker mej känna nått låångt ner i magen som puffar ibland när man sitter så att magen blir trängd. :P Men som de lille vände, vred och sprattlade där på UL så borde de vara de man känner. :P Står juh i faktan här på fl att man kan börja känna från v 13 och om kan känner nått som sprattlar och de inte kommer något kurrande ljud efter så kan de vara fosterrörelser. Men man e juh inte säker på de. O så var de juh mer än 4 år sen sist ja fick känna nått så man glömmer juh så fort. :) Men de e iaf en underbar kännsla.

Strumpläst83 skrev 2007-11-25 20:16:43 följande:
    Jättefin vagn! Du som är omföderska, kan du känna fosterrörelser än? vilken vecka är du i nu? Jag är i v 14 (13+0) idag och jag läääängtar tills jag känner första sprattlet.
  • Junior mint

Strumpläst83 o Marayah -
    Jag tycker mig kunna känna!! Jag är fortfarande osäker naturligtvis. Men när jag vaknade i morse tex kände jag ett par små puffar. Och häromdan kände jag som ett svagt fladder långt ner på höger sida! Kul att höra att fler kan känna!

• Marayah

Ja ja säger detsamma. Man blir juh fundersam fast att de typ inte finns så många andra förklaringar till det hela än att de e bäbisen... ;)

Junior mint skrev 2007-11-25 22:09:18 följande:
    Strumpläst83 o Marayah - Jag tycker mig kunna känna!! Jag är fortfarande osäker naturligtvis. Men när jag vaknade i morse tex kände jag ett par små puffar. Och häromdan kände jag som ett svagt fladder långt ner på höger sida! Kul att höra att fler kan känna!
  • Peppri

Jag känner ingenting än Bara massa kurr i magen som jag inte kan räkna som något annat än gaser, med tanke på att jag släpper väder som en galning (stackar min man som måste stå ut med allt)! Förra veckan gick jag och kände efter hela tiden, eftersom jag läst här på fl att man kan börja känna i vecka 13 . Men nu orkar jag inte gå och känna efter.

Usch och fy för magsjuka!!! Hörde på nyheterna att vinterkräksjukan kommit med besked. Ja, då är man där igen - gå och oroa sig för detta hela vintern. Varför ska jag vara så rädd för magsjuka och att kräkas??? Det är så jobbigt att gå omkring med denna oro. Måste nog gå i terapi

Två ska bli tre
Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner