Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Junior - jobbigt o fortfarande spy. Jag mår inte illa nästan alls längre, får lite kväljningar, men det är sällan!!
Gaser i magen har jag alltid mer eller mindre. Det som är annorlunda är att jag är mycket hårdare i magen än jag är van vid...
Glad advent alla!!
Helluuu girrrls? Läget med alla? Några ser jag ju i andra trådar, men inte alla!
Med mig är det bara fint, magen växer visst
Har köpt mina första mammabyxor o det var huuur skönt som helst. Visserligen är de för stora fortfarande, men alla andra kläder är ju för små...
Ja, visst är det skönt med mammabyxor!!!!!! Typ det skönaste plagg jag äger!!
Jag är så glad för nu syns faktiskt magen även på morgonen, innan jag ätit nåt (finns i mitt galleri om någon vill kika)!! Jag själv har ju sett skillnad länge, men nu tycker jag faktiskt att det syns på riktigt för andra också.
Snart är det jul!!!!!!!!!!!! Lääääängtar! Det ska bli så mysigt!!! Vara ledig och äta knäck. Wiiiiii!!!!
Det känns som om den värsta tröttheten har lagt sig nu. Så skönt. Men jag blir mer och mer yr. Blir nästan illamående ibland pga yrsel. Men, men. Det kunder ju varit betydligt värre. Sen är jag öm i ljumsk-trakten, men jag antar att det är ligamenten. Det är hur som helst ingen smärta som känns "farlig".
Hoppas att ni har det bra med era magar!
Peppri - ja, visst är det härligt nu när det börjar synas!!!
Har också en del växtvärk, det hugger, drar o ömmar lite överallt i magen. Känns inte heller farligt, antar att det är så det ska va!
Julledigt ska bli härligt! Jag tar ledigt ons-tors-fre innan jul, då blir jag ledig åtta dar. Sen jobbar jag två dar o sen ledig fyra dar igen
Härligt!!
Jag tror minsann att jag börjat känna den lill* för första gången. Sådär som fjärilar i magen som många beskriver det som.
Något känns annorlunda ibland hur som helst och det är inte gaserna ![]()
Va roligt!!! Alltid lika kul när man börjar kännas. =)
Hej tjejer! Kul att att det börjar synas mycket och kännas!
Nu har jag slutat bära bylsiga kläder utan har vågat mig på tajta så att magen syns. Men det ändå på gränsen så jag känner mig oftast bara tjock och får lust att dra in magen... typisk intränad tjejgrej antar jag...haha.
Peppri - Jag längtar också efter julen!!!!! Jag älskar julen!
Skall bli så kul med sonen också denna julen, för han kommer få träffa tomten och känna av att det är en högtid! Man får sån lust att handla en massa julklappar till honom!! Idag köpte vi faktiskt en skidhjälm till honom som han skall få. Vi tänkte åka skidor v10 och då kommer nog inte jag vilja åka så mycket med stor mage... men vi tänkte ställa sonen på skidor och se vad han säger! Det ser jag fram emot!
Nu skall jag nog leta mammakläder på nätet. Trevlig helg!
Häftigt Peppri!!!
Tror jag har känt oxå, men bara en gång
Hoppas han börjar ge sig till känna lite mer snart!
Junior - härligt o få fira jul med ett barn som förstår att det är nåt stort på gång
Med tomte o paket o allt annat spännande! Längtar tills bebis är så stor att han förstår o kan vara med. blir väl om två år om allt går väl!
Lite av mitt onda i magen visade sig vara bäckensmärtor... halvkul
Hoppas det går över!