Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Ja, här var det lugnt vill jag lova!
Hoppas att alla har haft en bra jul och ett trevligt nyårsfirande!
Jag tänkte på en sak igår. Vi har tid för ul på tisdag klockan fem. Hade det nu varit "vanlig" tid på året så hade säkert dagarna fram till tisdag seeeeegat sig fram. Men nu är det så att jag har haft semester sen den 20 dec och börjar jobba först på måndag. Men jag vill INTE börja jobba riktigt än (konstigt va'?!) och just därför går väl dagarna så snabbt just nu. Men så igår slog det mig att det är ju bra att dagarna går fort för då kommer ul mycket snabbare
. Så nu försöker jag att inte vara så ledsen över att mina semesterdagar strax är över!
Är det någon som varit på ul nyligen????
Hej hej. Jo här har de vart bra. Tycker med att det gått snabbt nu när man vart mycket ledig. Ja har Ul den 14/1 bara lääängtar. =D Nu ska ja ut och rasta mitt vildjur som vill att de ska bli tisdag snart så han får gå på dagis. :P Ha det så bra och hoppas Ul bli trevligt. Men de e de juh alltid
Hej alla!
Jag har inte varit här på väldigt länge, men jag har flyttat och har ingen uppkoppling än. Men har börjat jobba nu, so im back. Jag var på UL i går och det var ett positivt sådant. Sådan lättnad! BF 30 maj.
Ni som kommer i håg att jag hade en cysta, så finns den kvar, lika stor som innan (apelsin). Jag besväras mycket av den så nu ska det bestämmas om den ska punkteras eller ej. Finns lite risker med det. Ja lite nervöst är det dock allt.
Nu har jag inte hängt med här men hoppas alla som varit med från början fortfarande är med och att alla mår bra!
Kram
Skönt att ul gick bra!! Jag är väldigt nervös! Tänk om det är något fel!!!???
Verkligen inte roligt med cystan!!!! Jag hoppas verkligen att det löser sig!!
Peppri - jag har ul på onsdag kl. åtta och är toknervös. Blandat med viss förväntan naturligtvis. Om allt är bra är det ju underbart, men tänk om det INTE är det... Vi får försöka stå ut i några korta dagar till...
smurfens - jobbigt med cystan! Hoppas att allt går bra!! Skönt att ul såg bra ut.
Med mig är det väl sådär. Sover dåligt, har så svårt att hitta bekväma ställningar o sova iom foglossningen. Allt gör ont efter ett par minuter. Klarade inte av o jobba igår och idag, hoppas på o få bli deltidssjukskriven så att jag kan få några timmar till på mig på morgnarna. Brukar oftast kunna somna en sväng till efter att sambon gått vid sjutiden.
Heeej alla!
Hoppas att ni haft en härligt jul! Gott nytt år på er!
Jag har inte varit inne på fl på flera veckor. Det har varit mycket runt julen, som säkert ni också haft.
Jag har fått flytta mina ul tider två ggr, för jobbet vill skicka mig till Munchen nästa vecka, så först på fredag den 11 har jag tid, och fick betala själv också...500 spänn, men det skall bli kul. Jag har ju sett Tott tidigare på ul, men tidsbestämmningen är jag nyfiken på nu. Lycka till ni andra som inte gjort ul än! Ett tips är att ta med kamera med film möjligheter och filma på skärmen under ul, det är så roligt att se det rörliga bilderna igen när man kommer hem.
Johlinn - Jag har också fått foglossning!!! Skit jobbigt! Det kom plötsligt för två dagar sedan, jag kan knappt gå. Hoppas att det lindrar sig, för så här kan det inte hålla på fram till förlossningen.
Annars är jag skitlycklig! Graviditeten känns som en sådan super gåva nu när man ser och känner sig mer gravid. Hur är det med era magar? Jag känner tydligt sparkarna nu, varje dag. Illamåendet är helt borta! Hurra! Jag längtar såååååå till juni! Tänk att vi skall få bebisar snart! Min 1,5 åring är såå go nu, och tanken på en till är juvlig!
Smurfens - lycka till med cystan, hoppas allt går vägen. Varför är det en risk med punkteringen?
Ha det gott alla!
vi får inte missa att förnya tråden innan tremånaders gränsen på 22 jan! Jag såg att den andra tråden ( bf i början på juni) som några av oss hängt på är stängd.
Junior Mint; Jag känner också små "buffar" varje dag! Det är såå mysigt!! Oftast när jag sitter på tåget eller i bilen konstigt nog. Den kanske tycker om att åka tåg/bil?
På måndag är det ruting UL!!!! Uj uj uj vad vi längtar!!
Och på onsdag ska jag gå på en s.k. vecka 20-grupp för mammor som är runt vecka 20. Har någon annan blivit inbjuden till en sådan hos BM? Undrar vad vi ska göra där? Lite konstigt för BM sa att det BARA var mammor som var välkomna på just den träffen.
Sen har vi fått inbjudan till studiebesök på sjukhuset. När hade ni andra tänkt gå på den? Å ena sidan vill vi gå så fort som möjligt men då kanske man glömmer bort all info innan det blir dags. Då kanske det är bättre att gå senare i grav men då kanske man inte orkar eller så kanske man inte gillar det sjukhuset och det är för sent att söka till andra. Hmm.... dilemma.
Hörrni, idag var jag på andra besöket hos BM och jag fick höra lill*ns hjärta slå - i raska 150!!!!!!
Och imorrn får vi se bilder när vi går på UL!!!!! Sååååååååååååå spännande!!!!
Kram på er!!