• Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner
  • Peppri
    Strumpläst83 skrev 2007-12-15 20:30:06 följande:
    Härligt!I mitten av januari kommer vi att vara ett helt gäng överlyckliga blivande mammor som har fått se våra älskade små bebisar på ultraljud. Oj oj oj då kommer det att bli fart i denna tråd. Alla som ska visa bilder och analysera kön och jämföra sparkar
    Två ska bli tre
  • Peppri

Hur mycket har ni gått upp i vikt? Jag vägde mig i helgen och det visade sig att jag gått upp 2,5 kg. Det känns som att det är rätt mycket för att bara vara i vecka 16/17. Eller? Jag är inte nojig, har inte problem att gå upp under graviditeten. Men ändå. Vore kul att veta hur andra ligger till.

Två ska bli tre
  • johlinn

Peppri - vi ligger exakt lika! Jag är i v. 17 (16+1) o jag har gått upp 2,5 kg. Har tvärtemot dig fått för mig att jag är alldeles normal

• Marayah

Har nog gått upp ca 3-4 kilo. Min BM "ville inte" att ja skulle gå upp mer än 6 kilo denna gång. Hrrm känns som att de e svårt att hålla de måttet när man redan gått upp rätt bra. :/ är i 15+2 idag. Har lagt in ny magbild. :P

Marko 031103, Liten BF: Ca 6/6-08.
  • Peppri
    johlinn skrev 2007-12-17 14:58:35 följande:
    Peppri - vi ligger exakt lika! Jag är i v. 17 (16+1) o jag har gått upp 2,5 kg. Har tvärtemot dig fått för mig att jag är alldeles normal
    Ja, vi är verkligen precis lika! Jag sökte runt lite på olika trådar om viktuppgång och insåg väl att det inte är så mycket Som sagt, jag har inte problem att gå upp under graviditeten (inte än i alla fall ) men det känns lustigt att gå upp utan att ha ändrat sina matvanor.
    Två ska bli tre
  • Peppri

Nu är radhuset äntligen vårt! Tillträde idag och det känns fantastiskt härligt! Har redan träffat våra närmsta grannar och de verkar trevliga. Känns så roligt att mina barn ska få växa upp i samma område som jag! Förhoppningsvis kommer de tycka lika mycket om det som jag!

Kram på er allihop!

Två ska bli tre
  • Marayah

Åhh va roligt. Vill oxå bo i hus. Men de skjuts på framtiden de. Men men, den dagen kommer den med. :P

Peppri skrev 2007-12-18 16:12:18 följande:
    Nu är radhuset äntligen vårt! Tillträde idag och det känns fantastiskt härligt! Har redan träffat våra närmsta grannar och de verkar trevliga. Känns så roligt att mina barn ska få växa upp i samma område som jag! Förhoppningsvis kommer de tycka lika mycket om det som jag!Kram på er allihop!
  • Marayah

God Jul alla Vänner med . =)

Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner