Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Hur mycket har ni gått upp i vikt? Jag vägde mig i helgen och det visade sig att jag gått upp 2,5 kg. Det känns som att det är rätt mycket för att bara vara i vecka 16/17. Eller? Jag är inte nojig, har inte problem att gå upp under graviditeten. Men ändå. Vore kul att veta hur andra ligger till.
Peppri - vi ligger exakt lika! Jag är i v. 17 (16+1) o jag har gått upp 2,5 kg. Har tvärtemot dig fått för mig att jag är alldeles normal
Har nog gått upp ca 3-4 kilo. Min BM "ville inte" att ja skulle gå upp mer än 6 kilo denna gång. Hrrm känns som att de e svårt att hålla de måttet när man redan gått upp rätt bra. :/ är i 15+2 idag. Har lagt in ny magbild. :P
Nu är radhuset äntligen vårt! Tillträde idag och det känns fantastiskt härligt! Har redan träffat våra närmsta grannar och de verkar trevliga. Känns så roligt att mina barn ska få växa upp i samma område som jag! Förhoppningsvis kommer de tycka lika mycket om det som jag!
Kram på er allihop!
Åhh va roligt. Vill oxå bo i hus. Men de skjuts på framtiden de. Men men, den dagen kommer den med. :P
God Jul alla Vänner med
. =) ![]()
gooood jul!!
God jul alla!