• Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner
  • Peppri

Junior mint: Hur har det gått på ul?????

Två ska bli tre
  • Marayah

Känns som att ja inte har tid att skriva som alla andra.

Marko 031103, Liten BF: Ca 6/6-08.
  • Peppri

Tråkigt!! Jag har tänkt att jag nog borde försöka hitta något annat att göra än att peppra fl med en massa inlägg .

Hoppas allt går bra med magen din!!!

Två ska bli tre
  • Marayah

Tack detsamma...  Bye!

Peppri skrev 2008-01-11 16:49:14 följande:
    Tråkigt!! Jag har tänkt att jag nog borde försöka hitta något annat att göra än att peppra fl med en massa inlägg .Hoppas allt går bra med magen din!!!
    Marko 031103, Liten BF: Ca 6/6-08.
  • Junior mint

Hej!
    Allt gick bra på ul idag! Tott va jätte fin och låg och sprattlade hela tiden.
    Jag blev tillbaka flyttad flera dagar till den 10 juni viket var lite surt eftersom man inte vill tappa tid. Men de kommer ju när de vill ändå, så datumet spelar ingen större roll egentligen. Men jag tycker inte att det borde stämma... jag vet ju när jag hade sex om man säger så...
    Vi filmade hela tiden, så det skall vi kolla på nu ikväll igen. Vi försökte spana på kön, men vi uppfattade ingenting. Vi fick en utprintad bild med oss som var ganska konstig. BM valde en bild på när man ser mer skelett än en söt profil. Jag visade bilden för min senila mormor idag, och hon trodde det var en gris...haha! Hon är förlåten. Jag skall scanna den nästa vecka och visa er.

Marayah - Va tråkigt! Jag har heller inte skrivit så mycket på länge, men det spelar väl ingen roll. Det viktiga är att vi kan följas åt under vår resa... Hoppas du ändrar dig!

• Strumpläst83

Junior mint skrev 2008-01-11 20:52:27 följande:

jag vet ju när jag hade sex om man säger så... Vi filmade hela tiden, så det skall vi kolla på nu ikväll igen.
    HA HA HA HA HA!!!!!! Hahahahaha.... vad roligt det där blev första gången jag läste det!!! Ni dokumenterar från dag 1 så att säga?
  • Strumpläst83

Junior mint skrev 2008-01-11 20:52:27 följande:

jag vet ju när jag hade sex om man säger så... Vi filmade hela tiden, så det skall vi kolla på nu ikväll igen. Vi försökte spana på kön, men vi uppfattade ingenting.
    Så här blev det till och med ännu roligare
  • Junior mint

Hahahaha

Nä DEN filmen kommer jag INTE visa för släkten om man säger så

... och vems kön jag spanade in kommenterar jag inte...

• johlinn
    Så junior den filmen blir en riktigt lång en

Stort grattis till att allt såg bra ut! Längtar efter bilden och jag är säker på att den INTE ser ut som en gris Skön kommentar!

marayah - du är välkommen tillbaka om du ändrar dig, tycker själv inte det spelar nån roll hur mycket eller lite man skriver...
  • Peppri
    Sitter här och skrattar i min ensamhet (eller nuförtiden är man ju aldrig ensam ju!)!
    Två ska bli tre
Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner