• Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner
  • Marayah

Åhh så mysigt. :D Ska nog med se till att få med mej kameran. :P

Peppri skrev 2008-01-08 19:17:37 följande:
    Faktiskt inte så mycket buffar här än! Någon gång om dagen kan jag känna något.Idag var vi på UL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fiiiiiiin bebis!!!!!!!!!!!! Vi tog kameran med oss, efter tips, med inspelningsfunktion. Så nu har vi en liten film på lill*n! Den gäspade . Häftigt! Och att kunna se hjärtat slå... BM var jättegullig när vi frågade om vi fick filma. Det verkade inte vara första gången. Först så tittade hon och visade oss lite. Sen tog vi en filmomgång då hon visade från olika vinklar och berättade vad som var vad. Hon visade hjärtat rätt länge. Och min fulla urinblåsa . (Det syns inte bättre på UL om man är kissnödig, korrigerade BM, det är gammalt skrock som ligger kvar.) Vi fick också några stillbilder med oss hem. Men vi har ingen scanner, så jag ska rusa hem till en kompis i det snaraste och fixa det!Johlinn: LYCKA TILL IMORGON PÅ ERT UL!!!!!!
    Marko 031103, Liten BF: Ca 6/6-08.
  • johlinn

Peppri - jag har för mig att jag är RH negativ. Men jag ska tillbaka nästa vecka, får nog veta mer då!

• Peppri

Jag såg tre kritvita streck nere vid skrevet på den lilla på ul igår. Nyns inte på någon av bilderna vi fick med oss och inte på filmen heller. Men det var jättetydliga parallella vita streck. Så man skulle ju kunna tro att det är en flicka . Jag vet inte vad det skulle vara annars som visar sig sådär i de trakterna. Men ni kanske vet om det kan vara något annat än något könsrelaterat.

Två ska bli tre
  • johlinn

Jaaaa, bebis lever och mår bra!! har ett hjärta som slår o allting! Viftade med armar o ben o vinkade åt mamma o pappa lite också, jättehäftigt o se! Hon tror att hon såg kön, men vi håller det lite hemligt ett tag! Ni får vänta på bilder, för jag är på jobbet idag!

• Strumpläst83
    johlinn skrev 2008-01-09 10:34:59 följande:
    Jaaaa, bebis lever och mår bra!! har ett hjärta som slår o allting! Viftade med armar o ben o vinkade åt mamma o pappa lite också, jättehäftigt o se! Hon tror att hon såg kön, men vi håller det lite hemligt ett tag! Ni får vänta på bilder, för jag är på jobbet idag!
    ÅH grattis!!!!! Spännande! Då väntar vi med spänning på bilder.
  • Peppri
    johlinn skrev 2008-01-09 10:34:59 följande:
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad härligt!!!!!! Skönt att kunna andas ut. Det är ju en liten (liten??) anspänning innan man får se att saker och ting som ska finnas finns och finns på rätt plats.
    Två ska bli tre
  • Peppri

Om det är någon som vill kika på vårt lilla mirakel så har jag lagt in några stillbilder från filmen i mitt fotogalleri! Jag tror att det är det sötaste jag sett

Två ska bli tre
  • Strumpläst83
    Peppri skrev 2008-01-09 20:21:50 följande:
    Om det är någon som vill kika på vårt lilla mirakel så har jag lagt in några stillbilder från filmen i mitt fotogalleri! Jag tror att det är det sötaste jag sett
    Jättefina bilder! Och vad skoj att ha den på FILM! Att inte vi tänkte på det!
  • johlinn

Peppri - jättefina bilder! Särskilt profilbilden var jättefin!

Tog med kamera, men batteriet gav upp Så vi fick nöja oss med stillbilder, men de ligger i galleriet nu efter ett par timmars brottande med scannern

Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner