Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Åhh så mysigt. :D Ska nog med se till att få med mej kameran. :P
Peppri - jag har för mig att jag är RH negativ. Men jag ska tillbaka nästa vecka, får nog veta mer då!
Peppri - Grattis till lyckat UL!! jag är också Rh neg.
Jag såg tre kritvita streck nere vid skrevet på den lilla på ul igår. Nyns inte på någon av bilderna vi fick med oss och inte på filmen heller. Men det var jättetydliga parallella vita streck. Så man skulle ju kunna tro att det är en flicka
. Jag vet inte vad det skulle vara annars som visar sig sådär i de trakterna. Men ni kanske vet om det kan vara något annat än något könsrelaterat.
Jaaaa, bebis lever och mår bra!! har ett hjärta som slår o allting! Viftade med armar o ben o vinkade åt mamma o pappa lite också, jättehäftigt o se! Hon tror att hon såg kön, men vi håller det lite hemligt ett tag! Ni får vänta på bilder, för jag är på jobbet idag!
Om det är någon som vill kika på vårt lilla mirakel så har jag lagt in några stillbilder från filmen i mitt fotogalleri! Jag tror att det är det sötaste jag sett ![]()
Peppri - jättefina bilder! Särskilt profilbilden var jättefin!
Tog med kamera, men batteriet gav upp
Så vi fick nöja oss med stillbilder, men de ligger i galleriet nu efter ett par timmars brottande med scannern