• Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner
  • Marayah

Hello girls. Idag har ja invigt min angelsound och lyssnat på hjärtljuden på liten. =) Ska spela in på datan sen. =) Så roligt. =)

Nu är man förlovad och allt... =P Marko 031103 BF: Ca 4/6-08.
  • Strumpläst83
    Marayah skrev 2007-12-09 21:28:08 följande:
    Hello girls. Idag har ja invigt min angelsound och lyssnat på hjärtljuden på liten. =) Ska spela in på datan sen. =) Så roligt. =)
    :-O

Kan man höra så pass tidigt? Du är väl runt v14-15-16?
    Gud så häftigt!! Hördes det bra? Fick du leta länge?

Jag tänkte be min BM lyssna vid nästa besök den 21/12.
  • Marayah

V 15. Jo då de hördes. Man fick juh snurra runt med den ett tag. =) Hördes väl när den rörde på sig med. =)

Strumpläst83 skrev 2007-12-09 21:34:11 följande:
    :-OKan man höra så pass tidigt? Du är väl runt v14-15-16?Gud så häftigt!! Hördes det bra? Fick du leta länge?Jag tänkte be min BM lyssna vid nästa besök den 21/12.
  • Marayah

Ja vet inte riktigt men googla efter de. Ja har köpt min av en vän som fick missfall innan hon hann använda den. :(

Strumpläst83 skrev 2007-12-10 06:49:02 följande:
    Angelsound säger du.... vart kan man köpa en sådan?
  • Peppri

Åh, vad härligt att få höra hjärtat!!! Det vill jag oxå! Nu går jag mest och väntar otåligt på kallelsen till UL. Jag tycker nog att det är lite märkligt att jag inte fått kallelsen än. Jag är ju ändå i vecka 16 nu och bm sa ul vecka 18! Vilket i och för sig är mitt i jul, så det blir väl lite senare. MEN KAN DE SKICKA KALLELSEN NÅN GÅNG SÅ JAG VET NÄR??????!!!!!!!!! Jag vill ju se den lill*!!!

Är hemma ett par dagar från jobbet, för jag går en kurs på distans nu i december och passar på att göra det jag kan hemifrån. Så skönt att vara lite hemma och gå runt i vilka kläder som känns skönast. Och sitta här framför hyacinten och lukta, känner mig som Ferdinand

Nästa vecka flyttar vi in i vårt radhus Vi har packat hela helgen och jag är helt slut. Men det ska bli så roligt!!

Två ska bli tre
  • johlinn

Peppri, konstigt att du inte fått kallelsen. Jag fick min ganska snart efter att jag varit på inskrivning o bm sa att hon skulle skriva remiss. Så ring om du inte hört nåt i denna vecka, så att du inte missas!

Skönt o va hemma o jobba

Kul att det närmar sig med flytten! Så roligt o flytta in i nytt boende!

Egorapport: har gått o fått en liten släng av foglossning verkar det som. har pratat med en sjukgymnast på jobbet o fått ett bälte o lite övningar o prova på. förhoppningsvis går det över, det kan visst göra det

• Peppri
    johlinn skrev 2007-12-10 16:22:55 följande:
    Peppri, konstigt att du inte fått kallelsen. Jag fick min ganska snart efter att jag varit på inskrivning o bm sa att hon skulle skriva remiss. Så ring om du inte hört nåt i denna vecka, så att du inte missas! Skönt o va hemma o jobba Kul att det närmar sig med flytten! Så roligt o flytta in i nytt boende!Egorapport: har gått o fått en liten släng av foglossning verkar det som. har pratat med en sjukgymnast på jobbet o fått ett bälte o lite övningar o prova på. förhoppningsvis går det över, det kan visst göra det

Bra tips att ringa! Får göra det i slutet av veckan om jag inte hört nåt!

Trist med foglossning redan!! Har du mycket ont? Hoppas hjälpen från sjukgymnasten hjälper!!

Två ska bli tre
  • johlinn

Peppri - inte så farligt egentligen. Värst på nätterna, får inte sova ordentligt. Fått några riktigt bra tips, om de inte hjälper ska jag prova tens och/eller akupunktur. Men det kan gå över också, hppas på det!

Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner