Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Strumpläst - har du varit på ultraljud? *nyfiken*
Studiebesök vill jag nog göra längre fram så att man minns när det blir aktuellt. Är väldigt här-och-nu-fixerad känner jag!
Peppri - härligt!!!
junior - hoppas din foglossning ger med sig! Såå skönt att ditt illamående har minskat!!
Ja, foglossning känns inget vidare värst kul. Men man får se det positivt, det kommer ju nåt bra ur det hela! Och det är övergående och inte farligt... Kunde varit värre!!! Värst just nu är att jag har så svårt o sova. BÅde att somna och att jag vaknar hela tiden och när jag sen vaknar har jag ännu svårare att somna om. Lyckades till slut igår komma på en ställning som var skön. Hoppas att jag sover bättre inatt!
Johlinn; Japp!! Ligger bilder i mitt galleri på våran lilla älskling!! Hur söt som helst!
*torkar en liten tår* Gud så fina bilder strumpis!! Härligt härligt!!
På onsdag är det dags för mig! Längtar så!
Ja, jättesnart! vi ska gå kl. 8.00, så det är väl första tiden. Känns bra, då hinner man inte noja så mycket den dan. Ja, vi vill veta. mest jag, och för sambon spelade det inte så stor roll så vi bestämde att vi tar reda på det om de ser!
Haha, ja, till slut får du se! Tänk vilken överraskning o få se vem som legat i magen hela den här tiden! vem det är lixom!! Längtar!
Strumpläst: Vilka mysiga bilder du har i galleriet på dinkelhopparen!!!!! Angående att ta reda på könet så är det likadant hos oss - jag vill, vill, vill, men inte maken och jag får ge mig. Egentligen spelar det ju inte någon roll. Men ändå, jag vill veta
.
Angående studiebesök på förlossningen så rekommenderade vår BM idag att ta det rätt sent. Först ska vi på föräldrautbildning på Danderyds sjukhus som består av tre föreläsningstillfällen och det skulle vi börja med i vecka 30 typ. Efter det tyckte barnmorskan att det skulle vara bra med ett studiebesök. Inte för tidigt tyckte hon, för då får vi nog inte ut lika mycket av det. Så ska vi anmäla oss till profylaxkurs också. Någon mer som planerar att gå en sådan kurs?
Jag kan inte sluta le idag, efter att ha hört hjärtljuden! Ju längre dagen går, desto mer sjunker det in vad jag fick vara med om. Såååå tråkigt att maken inte kunde vara med. Men han är med imorgon på ul!
Känner ni massa sparkar och så nu då?? :P Här puffas de friskt på kvällarna. =) Ja ska på UL den 14/1 och samma dag ska ja till BM och så. =)
Faktiskt inte så mycket buffar här än! Någon gång om dagen kan jag känna något.
Idag var vi på UL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fiiiiiiin bebis!!!!!!!!!!!! Vi tog kameran med oss, efter tips, med inspelningsfunktion. Så nu har vi en liten film på lill*n! Den gäspade
. Häftigt! Och att kunna se hjärtat slå... BM var jättegullig när vi frågade om vi fick filma. Det verkade inte vara första gången. Först så tittade hon och visade oss lite. Sen tog vi en filmomgång då hon visade från olika vinklar och berättade vad som var vad. Hon visade hjärtat rätt länge. Och min fulla urinblåsa
. (Det syns inte bättre på UL om man är kissnödig, korrigerade BM, det är gammalt skrock som ligger kvar.) Vi fick också några stillbilder med oss hem. Men vi har ingen scanner, så jag ska rusa hem till en kompis i det snaraste och fixa det!
Johlinn: LYCKA TILL IMORGON PÅ ERT UL!!!!!!
Peppri - Såå härligt! Blir alltid så rörd när det har gått bra!! Ska lägga fram kameran! Tack för tipset!
Jag har redan tittat på filmen ett antal gånger och det kommer nog bli några fler gånger innan jag går och lägger mig
Fick förresten reda på hos BM igår att jag är RH negativ. Någon mer? Jag känner mig inte orolig, de har ju bra koll.
Framflyttad två dagar på UL, så nu är bebbe beräknad till 2 juni.