• Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner
  • Peppri
    johlinn skrev 2008-01-10 13:16:27 följande:
    Peppri - jättefina bilder! Särskilt profilbilden var jättefin!Tog med kamera, men batteriet gav upp Så vi fick nöja oss med stillbilder, men de ligger i galleriet nu efter ett par timmars brottande med scannern

Vad tråkigt att batteriet gav upp! Så snopet! Men vilka fina bilder ni fick!!!

Idag har jag varit förbi min brors firma och lånat deras scanner. Så nu ska jag lägga in de stillbilder som bm tog! Brorsan är så noga och gjorde flera scanningar med olika upplösning. Jag funderar lite på att förstora upp en på canvas (ja, alltså inte gigantisk, men en liten tavla). Är man helt galen då??

Två ska bli tre
  • Peppri
    johlinn skrev 2008-01-10 13:16:27 följande:
    Peppri - jättefina bilder! Särskilt profilbilden var jättefin!Tog med kamera, men batteriet gav upp Så vi fick nöja oss med stillbilder, men de ligger i galleriet nu efter ett par timmars brottande med scannern
    ...och vilken fin spjälsäng ni har hittat! Vi har oxå hittat en, på Babyproffsen. Den är helvit och verkar riktigt stabil. Vi hade ju siktat in oss på en jättefin men den blir för dyr. Den här från Babyproffsen ligger lite mitt emellan den och IKEA-priser.

...och JÄTTESÖT katt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Två ska bli tre
  • johlinn

Tack Peppri, vilken massa komplimanger

Ja, är jättenöjd med sängen. I princip den enda säng i den prisklassen (dvs överkomlig) som jag hittat som jag tyckt om!

Går in o kollar sen o ser efter dina bm-bilder

Tja, vi skulle ju kunnat ladda batteriet innan Men framförhållning är inte min paradgren!

Till den nya datorn gick scannern inte alls att koppla in. Bara för att den är för gammal. Den fungerar utmärkt, ganska knäppt tycker jag att den inte gick o använda tillsammans med nya datorn

• Peppri
    johlinn skrev 2008-01-10 15:09:32 följande:
    Jättefina bilder de nya också
    Tack, tack!

Man känner sig ju onekligen lite stolt över vad som finns där inne i magen
    Två ska bli tre
  • johlinn

Peppri - jag e jättestolt Med all rätt, det är en både vacker och smart bebis! Smart har jag inga bevis för än, men jag känner det på mig

• Junior mint

Grattis till lyckade ul tjejer!

Jag skall dit i morgon!!!!! Skall bli kul! Tänkte be om att få höra hjärtat också, för det har jag inte fått göra än, hoppas det finns tid för det.

Själv vill jag inte ta reda på kön, trots att jag tänker på det jätte mycket nu! Det får bli en överraskning.

Peppri - kul att ni filmade! Sambon satte musik till sonens ul-film och lite text. Det blev jätte gulligt!
    Jag var på Profylax kurs förra gången och det var jättbra tyckte jag! Kan verkligen rekomendera! Denna gång tänkte jag kanske göra gravid-yoga eller någon liknande, bara för att det är kul!

Johlinn - Ja visst är det häftigt att tänka på vem det är i magen! VEM ÄR DET??????
    Man är ju sååå nyfiken! Men smart är den absolut!
    Nu har min foglossning lagt sig helt! Konstigt att det bara kom så där och försvann... Kanske för att jag fick influensan... men såå skönt att det är borta. Hoppas det blir bättre för dig med sömn och allt!

Nu skall jag kolla på era bilder.

Kram

• johlinn

Junior - hoppas att ditt ul också går bra idag!

Såå nyfiken på vem det är därinne

Foglossning kan bete sig sådär, komma plötsligt, försvinna plötsligt... Så njut av att du inte har ont!

• Marayah

Ähh ja lämnar er nu...

Marko 031103, Liten BF: Ca 6/6-08.
  • Peppri
    Marayah skrev 2008-01-11 16:40:21 följande:
    Ähh ja lämnar er nu...
    Vaffö??
    Två ska bli tre
Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner