• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Carra78

E du konsult kan du hitta det på deras hemsida.

• Monica H
    Carra78 skrev 2007-11-19 10:58:52 följande:
    E du konsult kan du hitta det på deras hemsida.
    Japp

Om du loggar in på deras sida och klickar på komunikation & Information och väljer
  • Monica H

Bra om man skriver färdigt innan man skickar

Väljer där viktig information så finns där gränsvarden 2007.

Där står det att bonusgränsen är 15000,-

• fialotta75

Halloj. Hade visning igår och fick sålt för ca 4500:- på 6 pers. Trodde jag aldrig, men å andra sidan så har jag ju haft visningar med 15 pers. och inte ens kommit upp i 2000:- Har 2 visn. till denna månaden så kanske blir det ett 3:dje presentkort. Gäller bara att försöka hålla i dom tills nya katalogen kommer. Jag pluggar just nu och har hur mycket som helst att läsa in (sen barnen var sjuka) men ändå så tar man sig tid till att åka ut och sälja, det är ju så jäkla superkul!!! Ville bara skriva av mig lite och samtidigt puffa på tråden lite. Hoppas det går bra för er också, folk är ju som tokiga efter ljus nu. Ha de gott.

• crasygirl

Någon konsult i göteborg, så får ni gärna inboxa mig för jag är intresserad att shoppa

• sassygirl78

hej hopp när kommer man kunna beställa de nya katalogerna för 2008?

• Emma w S

Jag älskar deras dofter.
    Köpte mina första ljus förra veckan, honungsmelon, juldoft och skogsdunge med deras söta ljushållare, gröna löv.

Ska vara värdinna i januari, ska bli spännande

jag vill gå i ide nu...
  • crasygirl

Någon konsult i göteborg, så får ni gärna inboxa mig för jag är intresserad att shoppa

• Marie J

Var på partylite party idag för 1:a gången!! Jättekul....

Om man vill börja sälja själv, hur mycket tjänar man då?? Hur många % ??

• PsychoBitch

Tjohoooo!!
    Nu är det på gång, jag ska börja sälja Skrattande
    Ska på regionsmöte nu på måndag som gäst *spännande*
    & jag ska gå på produklansering för 2008 den 7:e december SkrattandeSkrattandeSkrattande

Såååååå spännande & kul!!!!!!!!!!

Svar på tråden PartyLite Del 3