• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Trollmamma
    Ylwis skrev 2007-12-04 10:03:09 följande:
    ett tips:www.homepartyn.se
    Såg att du lagt in att du även säljer annat...stämmer det? För du vet väl att om PL kontoret får veta det så blir de avstängd? Man får tydligen inte sälja annat samtidigt som är PL konsult...
  • Fyrklovern
    Trollmamma skrev 2007-12-04 12:51:32 följande:
    Såg att du lagt in att du även säljer annat...stämmer det? För du vet väl att om PL kontoret får veta det så blir de avstängd? Man får tydligen inte sälja annat samtidigt som är PL konsult...
    Det har jag aldrig hört talas om, både min ledare och hennes ledare har sålt annat samtidigt.
    Min lilla kille är redan 1 år!
  • Ylwis
    Trollmamma skrev 2007-12-04 12:51:32 följande:
    ja då blir garanterat 75% av konsulenterna avstäng..... många  eller alla PL säljar som jag vet säljer annat. jag säger bara varsågod stäng av mig då, ska icke gråta, de förlorar ju bara på det.
    Fyrklovern skrev 2007-12-04 13:07:29 följande:
    Det har jag aldrig hört talas om, både min ledare och hennes ledare har sålt annat samtidigt.
    ja så är det många som gör.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis

förresten så ville jag bara lämna som tips så ni andra kan  lägga in annons inte  få höra att om PL kontoret får reda på det.... känns ju nästan som att jag kan  vänta en  anmälning  nu från denna tråd bara för att jag vill sälja.

Mamma till Alvyn 051015
  • Trollmamma

Ylwis: Det var i allafall vad jag fick höra på det senaste mötet jag var på... Men hon som var där var lite grinig så hon kanske bara försökte skrämmas lite Räcka ut tungan

Sidan du tipsade om var ju jätte bra. Tack för tipset

• MammaLottisGottis
    Fyrklovern skrev 2007-12-04 13:07:29 följande:
    Jag har hört att som enhetsledare och däröver inte får sälja annat, men som konsult kan man göra det.
  • Ylwis
    Trollmamma skrev 2007-12-04 21:14:23 följande:
    Ylwis: Det var i allafall vad jag fick höra på det senaste mötet jag var på... Men hon som var där var lite grinig så hon kanske bara försökte skrämmas lite Sidan du tipsade om var ju jätte bra. Tack för tipset
    MammaLottisGottis skrev 2007-12-05 10:07:52 följande:
    Jag har hört att som enhetsledare och däröver inte får sälja annat, men som konsult kan man göra det.
    ja ja hur som helst har jag inte kunnat sova inatt pga det här så nu på morgonen ringde jag och  avslutade allt med TW
    Mamma till Alvyn 051015
  • Trollmamma
    MammaLottisGottis skrev 2007-12-05 10:07:52 följande:
    Ja, hon som jag vet blev avstängd var högre än enhetsledare...så då var det väl det då.
  • Fyrklovern
    Ylwis skrev 2007-12-05 10:33:04 följande:
    ja ja hur som helst har jag inte kunnat sova inatt pga det här så nu på morgonen ringde jag och  avslutade allt med TW
    Men va tråkigt, det ska du ju inte behöva göra, det är ju ok att sälja fler saker samtidigt. Jag tycker du ska fortsätta med TW oxå!!
    Min lilla kille är redan 1 år!
Svar på tråden PartyLite Del 3