• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Monica H
    M M E skrev 2007-11-02 09:27:59 följande:
    Oj oj i denna tråd va d ingen fart...
    Man får inte lägga ut här i tråden vart vi befinner oss tror jag.
    Därav inget svar
  • Fyrklovern

Jag hade bara 2 nu i oktober och lyckades inte komma över bonus men jag har 9 bokade visningar i november och i morrn ska jag ha en visning på ett hotell för en massa damer vars män är på crossmöte. Det är en gång om året och då brukar föreningen underhålla fruar och så och i år har jag fått det uppdraget. Jag ska ha det som en visning och föreningen bjuder på ostbricka och vin och sen har vi satt ihop en tipspromenad där priserna är 3 jättefina ljuspaket som jag satt ihop! 

I 1:a priset har jag ett pelarljus (17cm), Persimoner & Päron + ett miniatyrglasljus (en av sommardofterna) och en korg med 12 teljus.

I 2:a priset har jag ett klotljus (mojjito tror jag), ett miniatyrglasljus och en korg med 8 teljus.

I 3:e priset har jag ett miniatyrglasljus och 6 votivljus Scharlakansrödblomma.

Dessa paketen har föreningen redan köpt av mig, ska bli så jäkla kul!!

Min lilla kille är redan 1 år!
  • Monica H
    Fyrklovern skrev 2007-11-02 22:12:49 följande:
    Jag hade bara 2 nu i oktober och lyckades inte komma över bonus men jag har 9 bokade visningar i november och i morrn ska jag ha en visning på ett hotell för en massa damer vars män är på crossmöte. Det är en gång om året och då brukar föreningen underhålla fruar och så och i år har jag fått det uppdraget. Jag ska ha det som en visning och föreningen bjuder på ostbricka och vin och sen har vi satt ihop en tipspromenad där priserna är 3 jättefina ljuspaket som jag satt ihop! I 1:a priset har jag ett pelarljus (17cm), Persimoner & Päron + ett miniatyrglasljus (en av sommardofterna) och en korg med 12 teljus.I 2:a priset har jag ett klotljus (mojjito tror jag), ett miniatyrglasljus och en korg med 8 teljus.I 3:e priset har jag ett miniatyrglasljus och 6 votivljus Scharlakansrödblomma.Dessa paketen har föreningen redan köpt av mig, ska bli så jäkla kul!!
    Vad kul att du har så många visningar.
    Hoppas det går bra på hotellet också.
  • sassygirl78

Hur lång presentation brukar ni ha? på ett ungefär?
    jag börjar bli supernervös för min första egna visning snart......asjobbigt:)

• Ylwis

ingen som kan scanna in värdinne flyern och maila?

Mamma till Alvyn 051015
  • Carra78

Hjälp, har storvisning på söndag och min konsultbeställning är fortfarande under arbete. Vad ska jag göra? Har beställt ljus och även massa vinster, får lite smått panik.

• Ylwis
    Carra78 skrev 2007-11-06 07:31:32 följande:
    Hjälp, har storvisning på söndag och min konsultbeställning är fortfarande under arbete. Vad ska jag göra? Har beställt ljus och även massa vinster, får lite smått panik.
    när beställde du det då?

det tar minst 2 veckor jag fick ställa in då jaf inte fått inom 3 veckor. ring dit och  kolla med dem.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Lillesann

Hej!

Måste bara få uttrycka några känslor här i tråden:

Jag har köpt några ljus från Partylite och jag måste säga att jag är ganska besviken. Blockljusen doftar ingenting alls, och det är ju trots allt därför man köper ljusen. Min mamma har haft samma problem med sina blockljus. Däremot är jag nöjd med både t-ljusen och votivljusen. Sedan tycker jag det är dålig och missledande information i katalogen. Min mamma beställde, trodde hon, två ljusstakar, för 500 kr vilket är ganska mycket, det visade sig endast vara en ljusstake när vi packade upp den. I katalogen visade man två likadana ljusstakar på bilden och i texten stod det 500 kr per set. Eftersom bilden visade 2 ljsstakar så trodde naturligtvis både jag, min mamma m.fl. att det det innefattade 2 st ljustakar för 500 kr. Tydligen var det fler kunder som hade trott samma sak... så jag är ganska besviken på Partylite.

Svar på tråden PartyLite Del 3