• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • MammaLottisGottis
    Lillesann skrev 2007-11-10 14:40:44 följande:
    Svar till: Panictjej och MammaLottisGottis Nej jag köpte inte ett doftfritt ljus, det skulle dofta Vit tryffel, det står det också på kartongen jag fick med, så det ska dofta. Mina t-ljus och votivljus doftar alltid och mycket, men inte blockljusen/pelarljusen :( Min mammas doftar inte heller. jag är iofs täppt i näsan ganska ofta men varken sambon eller mamma med resterande familj känner av någon doft från dessa ljus. Jo kanske kan man reklamera men då njuter jag hellre av att se ljuset brinna än att lägga ner tråkig energi för en hundralapps skull. Nu köpter jag istället de små ljusen :)
    Men det kostar inget och reklamera ljus. Ta kontakt med din konsult och be henne reklamera det, vi vill inte ha missnöjda kunder och är man inte nöjd med varan och man inte tycker att varan är missvisande och att inte ljusen doftar som de ska eller brinner dåligt så är det en självklar reklamation
    kram Lotta
  • MammaLottisGottis
    Carra78 skrev 2007-11-11 09:44:43 följande:
    Vad har ni tillsammans med eran glädjeskutt med delfiner, den med blå ljusållare.
    Jag kör den med sommarbordet aom går i blått, ljuscirkel mm........
  • MammaLottisGottis
    Carra78 skrev 2007-11-11 09:40:54 följande:
    Kan vi inte lägga upp en ny tråd där vi visar våra visningbord!
    Man kan ju sätta dem i sitt album Har nog nått i mitt album eller på min blogg som är på min presentationsida
  • Ylwis

Ni som vill vara med i bloggen med var ni bor, skicka ett mail eller i gästboken  så lägger jag in det som ett inlägg så det inte hamnar som en kommentar...

Mamma till Alvyn 051015
  • Tjorvelina

Hmm ag beställde dom där radiant eller vad dom heter för ett tag sen o jag råka ha sönder den mellersta o jag fick beställa bara den dom tre med grön fot o klart glas menar jag. Älskar oxå partylite

Glad att´jag fick Springsteen biljetter!!!
  • MammaLottisGottis

Jippi!!!

Klarar Bonus denna månad oxå
    Min rekryt har klarat första drömstarten oxå, så blir pesentkort igen
    Ville bara tala om det för någon hehe

Längtar till nya katalogen oxå, är så nyfiken vad som kommer i den Nyheter mm...
    Synd att Lind och fikon försvinner, är en av mina favvisar bl a.

• MammaLottisGottis
    MammaLottisGottis skrev 2007-11-15 21:48:55 följande:
    Jippi!!!Klarar Bonus denna månad oxå Min rekryt har klarat första drömstarten oxå, så blir pesentkort igen Ville bara tala om det för någon heheLängtar till nya katalogen oxå, är så nyfiken vad som kommer i den Nyheter mm...Synd att Lind och fikon försvinner, är en av mina favvisar bl a.
    Månaden förståss.......
  • Felicia6

Jag älskar partylite men jag är väldigt besviken på en sak..

jag hade en godkänd visning och fick två stycken som bokade nya visningar.

Tyvärr så fick inte en av dom godkänd visning o därför sket det sig med min extra gåva.

Det tycker jag är dåligt. okej att man har nån gräns så man inte bokar demon o är själv bara för att, men 2000kr plus en ny som bokar är lite väl.. speciellt då jag inte kan påverka andras demon ju.

Nä, det var dåligt tycker jag

30e november åker vi till Khao Lak :D
  • MammaLottisGottis
    Felicia6 skrev 2007-11-16 11:56:37 följande:
    Jag älskar partylite men jag är väldigt besviken på en sak..jag hade en godkänd visning och fick två stycken som bokade nya visningar.Tyvärr så fick inte en av dom godkänd visning o därför sket det sig med min extra gåva.Det tycker jag är dåligt. okej att man har nån gräns så man inte bokar demon o är själv bara för att, men 2000kr plus en ny som bokar är lite väl.. speciellt då jag inte kan påverka andras demon ju.Nä, det var dåligt tycker jag
    Förstår att du är besviken, men så är P-lites regler. Konsulten som du hade talade väl om det för dig? Men å andra sidan enligt Kontoret så är det lite si och så med om hur dessa ska vara kvalificerade eller ej.
    Jag hade en värdinna som fick tre bokningar och alla sålde jättebra oc nya bokningar  utom på den sista, jag fick då till svar från kontoret att jag kunde beställa bokningsgåvan ändå, och värdinnan blev glad och nöjd.

Men och andra sidan så får vi konsulter betala denna gåva själv, inget som P-lite står för och vi måste ju överleva och få bokningar med, det är ju syftet med bokningsgåvan att värdinnan ska kolla upp om en möjlig värdinna finns när hon bjuder.

Ha en bra helg
    Lotta
  • ullabella 84

Hallojj!!! Skriver och frågar igen om det är ngn som har en sollampett i smide.. Ifall det har kommit några nya till tråden..

Svar på tråden PartyLite Del 3