Felicia6 skrev 2007-11-16 11:56:37 följande:
Jag älskar partylite men jag är väldigt besviken på en sak..jag hade en godkänd visning och fick två stycken som bokade nya visningar.Tyvärr så fick inte en av dom godkänd visning o därför sket det sig med min extra gåva.Det tycker jag är dåligt. okej att man har nån gräns så man inte bokar demon o är själv bara för att, men 2000kr plus en ny som bokar är lite väl.. speciellt då jag inte kan påverka andras demon ju.Nä, det var dåligt tycker jag
Förstår att du är besviken, men så är P-lites regler. Konsulten som du hade talade väl om det för dig? Men å andra sidan enligt Kontoret så är det lite si och så med om hur dessa ska vara kvalificerade eller ej.
Jag hade en värdinna som fick tre bokningar och alla sålde jättebra oc nya bokningar utom på den sista, jag fick då till svar från kontoret att jag kunde beställa bokningsgåvan ändå, och värdinnan blev glad och nöjd.
Men och andra sidan så får vi konsulter betala denna gåva själv, inget som P-lite står för och vi måste ju överleva och få bokningar med, det är ju syftet med bokningsgåvan att värdinnan ska kolla upp om en möjlig värdinna finns när hon bjuder.
Ha en bra helg
Lotta