• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Ylwis
    Fyrklovern skrev 2007-12-05 11:11:22 följande:
    Men va tråkigt, det ska du ju inte behöva göra, det är ju ok att sälja fler saker samtidigt. Jag tycker du ska fortsätta med TW oxå!!
    ja nej nu har jag bestämt mig,så får det bli, känns faktiskt lite skönt då jag har så fullt upp jämnt med allt möjligt.

nej nu ska lussekatterna ur ugnen.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Carra78

Tycker man ska ta reda på fakta innan man slänger ur sig något.

• TrollMams

Jag känner fler som säljer annat samtidigt.... har inte hört att man inte får göra så... men kan ju vara så.....

♥ S T O L T mamma till 6 Trollungar!! ♥
  • Ylwis
    Carra78 skrev 2007-12-05 13:02:42 följande:
    vad menar du?
    Mamma till Alvyn 051015
  • Fyrklovern
    Ylwis skrev 2007-12-05 13:48:26 följande:
    vad menar du?
    Tror nog inte Carra syftade på dig utan snarare på trollmamma som skrev i tråden att man inte får sälja 2 saker samtidigt utan att ha korrekt fakta, men det är bara vad jag tror... 
    Min lilla kille är redan 1 år!
  • Trollmamma
    Carra78 skrev 2007-12-05 13:02:42 följande:
    Ursäkta då! Tar väl tillbaka det jag skrev...
    Jag har ju bara hört det av hon som var hit och hade möte med oss konsuler här uppe, och hon är ju lite högre inom PL men det räknas väl inte som fakta då...
  • sassygirl78

Vad tycker ni om nya katalogen? Några nya favoriter?

• fialotta75

Den nya katalogen är ju supersnygg!! Har beställt hem "Modeskapande teljuslampa" Föll för den direkt. "Stengodset" därimot var ingen favorit hos mig. Men smaken är ju olika. Tyckte att dom kunde gjort giraffen i samma ytfinish som elefanten och zebran också. Nästa beställning jag gör kommer att innehålla "Thailand vägglampett" Vad har ni beställt för något??

sassygirl78 skrev 2007-12-05 15:58:01 följande:
    Vad tycker ni om nya katalogen? Några nya favoriter?
  • sassygirl78
    fialotta75 skrev 2007-12-05 16:14:44 följande:
    Den nya katalogen är ju supersnygg!! Har beställt hem "Modeskapande teljuslampa" Föll för den direkt. "Stengodset" därimot var ingen favorit hos mig. Men smaken är ju olika. Tyckte att dom kunde gjort giraffen i samma ytfinish som elefanten och zebran också. Nästa beställning jag gör kommer att innehålla "Thailand vägglampett" Vad har ni beställt för något??
    Ahh jag gillade oxå teljuslampan och den svarta kandelabern:)
    Likaså doftblommorna i början av katalogen...ska beställa hem lite till väskan till januari.....
  • TrollMams

Tycker om mycket i katalogen!!! Men favvisarna blir nog doftblommerna i början och mycket mycket mera!!!!

♥ S T O L T mamma till 6 Trollungar!! ♥
Svar på tråden PartyLite Del 3