• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Ylwis
    Lillesann skrev 2007-11-07 20:14:07 följande:
    Hej!Måste bara få uttrycka några känslor här i tråden:Jag har köpt några ljus från Partylite och jag måste säga att jag är ganska besviken. Blockljusen doftar ingenting alls, och det är ju trots allt därför man köper ljusen. Min mamma har haft samma problem med sina blockljus. Däremot är jag nöjd med både t-ljusen och votivljusen. Sedan tycker jag det är dålig och missledande information i katalogen. Min mamma beställde, trodde hon, två ljusstakar, för 500 kr vilket är ganska mycket, det visade sig endast vara en ljusstake när vi packade upp den. I katalogen visade man två likadana ljusstakar på bilden och i texten stod det 500 kr per set. Eftersom bilden visade 2 ljsstakar så trodde naturligtvis både jag, min mamma m.fl. att det det innefattade 2 st ljustakar för 500 kr. Tydligen var det fler kunder som hade trott samma sak... så jag är ganska besviken på Partylite.
    Tycker att du ska prata med den  konsulenten  som visade er om detta, även hon kan  ha missuppfattat och  trott hon fått fler än vad hon beställt....
    Mamma till Alvyn 051015
  • Lillesann

Nja, vi pratade med henne (konsulenten) och det var hon som sa att det var fler som hade missuppfattat informationen och trott de köpte 2. Så hon visste nog att det bara var en ljusstake som ingick, sedan insåg hon kanske inte vilken vara vi hade beställt, om hon hade gjort det hade hon kanske informerat oss om att det bara ingick en.

• Monica H
    Lillesann skrev 2007-11-07 21:15:27 följande:
    Nja, vi pratade med henne (konsulenten) och det var hon som sa att det var fler som hade missuppfattat informationen och trott de köpte 2. Så hon visste nog att det bara var en ljusstake som ingick, sedan insåg hon kanske inte vilken vara vi hade beställt, om hon hade gjort det hade hon kanske informerat oss om att det bara ingick en.
    Får man vara nyfiken och fråga vilken av ljusstakarna det är och vilka dofter det var på blockljusen?
  • Lillesann

Ojoj, nu ska vi se, mitt blockljus doftade "White Gardenia Truffle" men jag vet inte vilken doft mamma hade på sitt blockljus men det var ett mörkt vinrött ljus. Ljusstakarna vet jag inte vad de hette, skulle ju bli en julklapp från mamma till mig så jag har inte fått se dem/den i detalj ännu. Men de var svarta med silver eller tvärt om. De fanns i olika utformande men med "mina" ljusstakar kunde man ha både blockljus på dem och transformera dem med en ljushållare för vanliga "stöpta ljus". Har du någon idé om vilka jag menar? :)

• sassygirl78
    Lillesann skrev 2007-11-07 22:09:14 följande:
    Ojoj, nu ska vi se, mitt blockljus doftade "White Gardenia Truffle" men jag vet inte vilken doft mamma hade på sitt blockljus men det var ett mörkt vinrött ljus. Ljusstakarna vet jag inte vad de hette, skulle ju bli en julklapp från mamma till mig så jag har inte fått se dem/den i detalj ännu. Men de var svarta med silver eller tvärt om. De fanns i olika utformande men med "mina" ljusstakar kunde man ha både blockljus på dem och transformera dem med en ljushållare för vanliga "stöpta ljus". Har du någon idé om vilka jag menar? :)
    det är väll moderna skapelser den heter om jag inte har helt fel...läste på beskrivningen och det ingår i ett set 1 moderna skapelser antikljushållare och 1 moderna skapelser ljusbägare för pelarljus...det är det som menas med ett set ...ljustaken kostar 419 och ljusbägaren 159........
    fast jag kan hålla med om att bilden blir missvisande......
  • Ylwis

ni har väll inte missat att ....

Det är återbokningskampanj nu i november/december och det innebär följande:

Om värdinnan som har en visning nu i nov/dec bokar om sig bokar in ett datum för visning även i januari får 500:- extra  att handla för på sin januarivisning!

Visningen i nov/dec måste vara kvalificerad likaså januarivisningen om värdinnan ska erhålla 500:-

Kvalificerad visning = minst 2000:- i försäljning och minst 1 ny bokning inom 60 dagar!

Mamma till Alvyn 051015
  • MammaLottisGottis

Oj så jag letat efter er!!! hehe
    Är så glad kommit upp i storbonus i oktober och värvat min första konsult, så nu är det bara att köra på att bli Teamledare så fort som  möjligt.

Kramisar till er alla

• Lillesann

Det är möjligt att den hette så, men bilden i sig är inte missvisande utan snarare bilden tillsammans med texten gör det väldigt lätt att få fel uppfattning. Ett set för mig innehåller två ljusstakar och eftersom det inte stod att det bara inefattade 1 så blev jag lite lurad av texten och bilden.Men problemet med att ljusen inte doftar tycker jag är betydligt värre... Tack för din hjälp :)

• Carra78

Vill bara tala om att jag har storvisning på söndag för 65 personer. En kompis och jag har ordnat en tjejkväll med olika tjejer som säljer olika grejer. Det blir smycken, partylite, oriflame, krukor samt fotvård. Ska bli så spännande!

• MammaLottisGottis

Den 26/11 Har jag och andra konsulenter 8 st en storvisning med 320 gäster en julstuga.
    Hade en storvisning i våras oxå då var vi 600 pers....
    Ska bli görskoj, vi har fyra bord var med max 10 gäster varav en värdinna till varje bord. Har lotterier, visningsbord och fika.

Svar på tråden PartyLite Del 3