• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • MammaLottisGottis
    Tilcha skrev 2007-11-09 22:47:36 följande:
    Hej! Ville bara säga att jag gillar PartyLite väldigt mycket och har aldrig varit med om att ljusen inte doftar ordentligt. Kan inte du som skrev om det reklamera dem? För det är ju doftljus du har köpt.Själv har jag tyvärr inte haft råd att köpa blockljusen eftersom de e så fruktansvärt dyra.Men jag har aroma melts och votivljus.Synd att visa ljus doftar jättegott men har en skitful färg.Nu till julen skulle jag vilja köpa ljus med vanlij eller med nån typisk juldoft. Får nog höra med min leverantör.
    Låter konstigt jag med att ljusen inte doftar, kanske hon köpt doftfritt?

Vill du ha juldofter så ska du ha Säsongens kryddor, Kanel och lagerbär, vita snöbär ett tips alltså hihi
  • Tilcha

Ah tack så mycket! =)
    Ska be min syster kontakta sin kompis som säljer PartyLite när hon kommer hem från sin resa.

• Ylwis
    Tilcha skrev 2007-11-09 22:47:36 följande:
    Hej! Ville bara säga att jag gillar PartyLite väldigt mycket och har aldrig varit med om att ljusen inte doftar ordentligt. Kan inte du som skrev om det reklamera dem? För det är ju doftljus du har köpt.Själv har jag tyvärr inte haft råd att köpa blockljusen eftersom de e så fruktansvärt dyra.Men jag har aroma melts och votivljus.Synd att visa ljus doftar jättegott men har en skitful färg.Nu till julen skulle jag vilja köpa ljus med vanlij eller med nån typisk juldoft. Får nog höra med min leverantör.
    Ett hett tips är ju att vara värdinna, då får du ju handla för en minst 15% av försäljningen  på visningen = mkt ljus och  mindre att betala själv om du köper mer än för den summan...super bra och  bra kampanjer för värdinnan.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Lillesann

Svar till: Panictjej och MammaLottisGottis

Nej jag köpte inte ett doftfritt ljus, det skulle dofta Vit tryffel, det står det också på kartongen jag fick med, så det ska dofta.

Mina t-ljus och votivljus doftar alltid och mycket, men inte blockljusen/pelarljusen :( Min mammas doftar inte heller. jag är iofs täppt i näsan ganska ofta men varken sambon eller mamma med resterande familj känner av någon doft från dessa ljus.

Jo kanske kan man reklamera men då njuter jag hellre av att se ljuset brinna än att lägga ner tråkig energi för en hundralapps skull. Nu köpter jag istället de små ljusen :)

• Ylwis

länken jag la in  ovan  är till min blogg, där kan  jag lägga in var vi konsulenter finns,ska även  lägga in så ni som vill ha party kan  lägga in så  kanske ngn i närheten  kontaktar er...

Mamma till Alvyn 051015
  • jennyfh77

tJIHI vad kul att hitta några mera PL försäljare som brinner för sina ljus ;)

• Jess75

Ilove Partylite
    Nån som har lite gurka mint över?

• Jess75

Har kaskade den är bara så fin.Tyvärr gick ett glas sönder och synd så säljer inte Partylite bar en reservdel utan jag var tvungen att köpa 3st glashållare.Men tur så köpte säljaren 2 av mig.Ni som säljer kan väl ha det i tanke att prata med dom att man bara kan köpa ett.
    Hittade förresten på min lilla ICA butik identiska hållare 3 st 49,50 tror ni min son asgarva åt sin mor.

• Carra78

Kan vi inte lägga upp en ny tråd där vi visar våra visningbord!

• Carra78

Vad har ni tillsammans med eran glädjeskutt med delfiner, den med blå ljusållare.

Svar på tråden PartyLite Del 3