• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • MammaLottisGottis

Massvis....Giraffen,Stämningsdoft, antikmässing vägglapett.....och många fler saker....men ska sanningen fram så ogillar jag den mörkrosa väggtuppen......

• Birsen

Hej alla tjejer!!

Här är en nybörjare. Ska bli konsult och börja sälja fom januari. Föll för ljusen på mitt första ljusparty och ville börja sälja med det samma . Har bästellt startpaket vilket jag hoppas få innan jul. Imorgon åker vi till Gbg och ska kolla på den nya katalogen. Sk abli spännade fast det känns som " HJÄLP vad har jag gett mig in på"

• Myssnuff

Birsen: Jag ska oxå till Göteborg imorgon på lanseringen för den nya katalogen. Har varit konsult sen i april i år.

• Birsen

Myssnuff: va kul. Ska bli roligt och vara med. Detta är ju så nytt för mig

• MammaLottisGottis
    Birsen skrev 2007-12-09 17:32:16 följande:
    Hej alla tjejer!!Här är en nybörjare. Ska bli konsult och börja sälja fom januari. Föll för ljusen på mitt första ljusparty och ville börja sälja med det samma . Har bästellt startpaket vilket jag hoppas få innan jul. Imorgon åker vi till Gbg och ska kolla på den nya katalogen. Sk abli spännade fast det känns som " HJÄLP vad har jag gett mig in på"
    Välkommen i Gänget!
  • dobermann lover

hejhej

här e en till som precis börjat sälja!
    jag föll för desa underbara ljus och tillbehör första gången jag var på ett party!
    lite extrapengar e ju aldrig fel och så får jag träffa folk!!! så skönt o komma hemifrån!

ni andra som har sålt ett tag....hur lång tid tog det för er innan ni började få in extrapengar så det märktes i kassan? brukar det vara trögt i början?

• MammaLottisGottis
    dobermann lover skrev 2007-12-10 18:31:13 följande:
    hejhejhär e en till som precis börjat sälja!jag föll för desa underbara ljus och tillbehör första gången jag var på ett party!lite extrapengar e ju aldrig fel och så får jag träffa folk!!! så skönt o komma hemifrån!ni andra som har sålt ett tag....hur lång tid tog det för er innan ni började få in extrapengar så det märktes i kassan? brukar det vara trögt i början?
    Välkommen i gänget!
    Jag märkte nästan direkt att man tjänade lite pengar men jag köpte grejer för pengarna, det bästa är att försöka ligga på Bonus och över varje månad, dvs att sälja för över 15 000 kr. Jag började i februari och nu har jag visningsgrejer i överflöd hehe. Blir bara att köpa lite ur den nya katalogen nu. Men som sagt var i början tjänar man inte så det syns pg a att man köper på sig visningsprodukter och så. Lycka till
  • Birsen

Myssnuff: Hoppas du hade det trevlog i Gbg . Då såg du mig stå där framme bland all anya som ska starta i jan. . Är så närvös. Får se hur det går

• sondra

va på lanseringen i gbg i går och det fanns allt litte nya favoriter med bland nyheterna ! Men det roligaste va att min Ledare sålt mest även så våran grupp mmm roligt!

• dobermann lover

hejhej

har ni nått bra tips på hur man får visningar...har lite svårt för det nämligen!
    tycker detta är jättekul men har inte så många vänner som vill ha visningar hos sig....kan man typ knacka dörr o så eller??? har vatt nere i två små mysaffärer o frågat men dom har ju redan....hur fick ni ihop er kundkrets?

Svar på tråden PartyLite Del 3