• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • fialotta75

Fler än jag som har problem med cbc??? Skulle göra en presentkortsbeställning på kataloger, doftrör och lite annat smått å gott, men det funkar inte!!! Vill ju ha.NU!

• PsychoBitch

Jag längtar såååå efter den nya katalogen!!!
    Nästa fredag får jag en då ska jag på lanseringen som är här.

& den 2:a januari så har jag min startvisning
    *nervös*

• Monica H

Fick också nya katalogen idag med posten
    Så mycket nytt fint.

Nya dofter:
    Tonkaböna
    Körsbär & papaya
    Papegojblomma
    Orkide & Rosepeppar
    Fikon & Oliver
    Kokoschoklad
    Örter & Mint
    Agave Nektar

Skall bli spännande att lukta på

• M M E

Tack men jag fick oxå nya katalogen idag
    Så nu blir det handla av.....:-P

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Max,&Tilda & Elvis(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Carra78

Detta blir inte billigt innan jul!!!!

• Ylwis
    OM en  gäst har ångrat sig innan man beställt men inte hört av sig hur gör man  då?

Värdinnan sa att hon väntar på hennes betalning s nu har det gått ett par dagar så jag tänkte jag skickar ett sms för att på minna henne och  får tillbaka " nej  tack vi ska inte ha några produkter den här månaden"

VAD GÖR MAN? vad gör ni?
    Mamma till Alvyn 051015
  • MammaLottisGottis
    Ylwis skrev 2007-11-30 09:07:16 följande:
    OM en  gäst har ångrat sig innan man beställt men inte hört av sig hur gör man  då?Värdinnan sa att hon väntar på hennes betalning s nu har det gått ett par dagar så jag tänkte jag skickar ett sms för att på minna henne och  får tillbaka " nej  tack vi ska inte ha några produkter den här månaden"VAD GÖR MAN? vad gör ni?
    Jag brukar ringa gästen i fråga och höra efter om de ska ha beställningen. Om de inte vill tar jag bort den, procenten som värdinnan har fått, den får jag betala.
    Med andra ord så får man ta den smällen.
  • MammaLottisGottis
    Pee Wee skrev 2007-11-29 12:25:50 följande:
    Fick också nya katalogen idag med posten Så mycket nytt fint.Nya dofter:TonkabönaKörsbär & papayaPapegojblommaOrkide & RosepepparFikon & OliverKokoschokladÖrter & MintAgave NektarSkall bli spännande att lukta på
    Jag har redan tjyvluktat hehe..........
  • MammaLottisGottis

Måste bara tala om att jag sålt för 17650 kr i november......money hehe
    får oxå ett presentkort på 1300 kr + 300 kr  för att min rekryterade konsult klarat drömstarten och så..... Så nu blir det handla av...

• MammaLottisGottis
    PsychoBitch skrev 2007-11-22 12:10:46 följande:
    Tjohoooo!!Nu är det på gång, jag ska börja sälja Ska på regionsmöte nu på måndag som gäst *spännande*& jag ska gå på produklansering för 2008 den 7:e december Såååååå spännande & kul!!!!!!!!!!
    Det gör du rätt i hehe... Det är sååååå kul att sälja...
    Lycka till!
    Kramis
Svar på tråden PartyLite Del 3