• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Ylwis
    Carra78 skrev 2007-11-08 16:05:19 följande:
    Vill bara tala om att jag har storvisning på söndag för 65 personer. En kompis och jag har ordnat en tjejkväll med olika tjejer som säljer olika grejer. Det blir smycken, partylite, oriflame, krukor samt fotvård. Ska bli så spännande!
    oj roligt MEN hoppas att PARTYLITE inte får veta det.... när jag började för snart ett år sen fick jag veta att man inte får visa tillsamnas med andra sånna företag ex tupperware,oriflame etc.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Sten och ljus

Varför får inte flera olika försäljare vara tillsamman och sälja???

• snowflake76

Måste bara fråga=)
    Säljer någon av er PartyLife ?

• Ylwis
    snowflake76 skrev 2007-11-08 21:26:04 följande:
    Måste bara fråga=)Säljer någon av er PartyLife ?
    nej men  PArtyLite japp det gör jag.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    Sten och ljus skrev 2007-11-08 21:24:35 följande:
    Varför får inte flera olika försäljare vara tillsamman och sälja???
    fick den förklaringen att då kunde man  återkopplas till ngt annat företag på både goda och  dåliga  meningar.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Carra78
    MammaLottisGottis skrev 2007-11-08 16:16:02 följande:
    Den 26/11 Har jag och andra konsulenter 8 st en storvisning med 320 gäster en julstuga.Hade en storvisning i våras oxå då var vi 600 pers....Ska bli görskoj, vi har fyra bord var med max 10 gäster varav en värdinna till varje bord. Har lotterier, visningsbord och fika.
    Men jag fanns ju också där i våras! Va ganska ny då, 2 veckor eller nåt.
  • Tilcha

Hej! Ville bara säga att jag gillar PartyLite väldigt mycket och har aldrig varit med om att ljusen inte doftar ordentligt.
    Kan inte du som skrev om det reklamera dem? För det är ju doftljus du har köpt.

Själv har jag tyvärr inte haft råd att köpa blockljusen eftersom de e så fruktansvärt dyra.
    Men jag har aroma melts och votivljus.
    Synd att visa ljus doftar jättegott men har en skitful färg.
    Nu till julen skulle jag vilja köpa ljus med vanlij eller med nån typisk juldoft. Får nog höra med min leverantör.

• MammaLottisGottis
    snowflake76 skrev 2007-11-08 21:26:04 följande:
    Måste bara fråga=)Säljer någon av er PartyLife ?
    Japps
  • MammaLottisGottis
    Carra78 skrev 2007-11-09 08:18:38 följande:
    Men jag fanns ju också där i våras! Va ganska ny då, 2 veckor eller nåt.
    Va skoj Då måste vi ju ha setts. Var du inte hos Camilla i M-fors och grillade?
Svar på tråden PartyLite Del 3