• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Birsen
    dobermann lover: Jag ska börja i jan och jag har inte heller många vänner som vill. Men min ledare ar snäll oh jag fik twå isningar a henne oh så ska jag ha twå hemma själw.
    Får se hur det går.

(Min tangentbord har pajat dära_ alla sta_fel )
  • dobermann lover

haha fattade nästan det=)

hmmm jaja jag får väl försöka ragga eller nåt

• Birsen

Det löser sig nog. Dina vänner kanske har vänner som vill vara värdinnor. Man får ju bra förmåner som värdinna.

• M M E

Igår kom doft proverna,så i dag har jag sniffat....Mmmmmmmmmmmmmm va goa.Papegojblomma o örter mint blev min favomen chokladen va go den med..

• Myssnuff

Birsen. Jag såg alla som var framme, men är inte riktigt säker på vem som var du. Det var så mycket folk! Min syster var med mig som gäst, och hon vann giraffen. Tycker den är så fin! Det kommer säkert att gå jättebra för dig!

• eminabilic

hej hej

här har ni en till som ska börja i januari.. är nervös o vet itne va ja har jätt mig in på.. är de svårt.. har yvå små barn o jobbar 75% redan inom vården..

hur mycket får man i pengar om man kommer upp till 15.000kr i månaden? Ca!?

Kramar på er alla!
  • Birsen

eminabilic: Jag jobbar innom vården med. Får se hur det går. Vi får stötta varandra här. Ska följa med min konsulent på ett party som hon ska ha imorgon bara för att få lite kött på bena innan jag ger mig ut själv.

• sondra

eminabilic och birsen ! Själv så jobbar jag i vården och kan säga att det går bra att vara konsult på sidan om eftersom att man har visningar på dagens alla tider i stort set och det är ju ganska skoj att få göra något annat då man är ledig och det tar ju inte mycket av ens tid så det funkar hur bra som hälst och så är det ju ni som bestämer hur mycket visningar ni vill ha och även när ! Det är ju det som är så bra och fördelsaktigt att man bestämer själv ! Så håller tumarna för att eran dröm månad går bra =)och även fortsat tur efter!

• Tudorjohansson

Hallå hallå, nu hittade jag er

Har redan fått mina första saker från nya katalogen

• eminabilic

tjenis..
    kollar bar o vill fråga om ni vet när man mäker av kassan?? hur mycket tjänar man i månaden typ??!!

kram kram

Kramar på er alla!
Svar på tråden PartyLite Del 3