Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
lisa- det är inte anpassat för 5 öre att gå på marieberg imellan, man hoppas att dom gör om det snart, klart man släpper förbi-bara knäppisar som inte gör det, man har ju ingen stans att ta vägen som gående där. vart det någe bra handel.
jag hittade vinterbyxor till whilma för 150 kr och långkalsonger för 30 helt okej tycker jag.
idag blir det plantagen och nya blommor till balkongen, så den blir lite fin inför vintern.
Hej där!
Vi har precis kommit hem efter en natt på USÖ med sond i näsan, eftersom Hugo inte behöll ens en tesked vätska igår kväll och kissade ingenting. Så natten tillbringade vi i isolering på barnavdelningen. Vare sig jag eller Hugo fick gå utanför rummet. Inte roligt alls.
Nu är han nästan sitt vanliga jag igen, fast med lite mindre energi. Och jag längtar efter en dusch och lite pizza.
Lotta: Usch! Stackars plutt! Hoppas han blir bättre snart!
Lotta: vad läskigt.. vad är det för fel på killen?
vet dom det?
Hoppas att han krya på dig snart...
Thea och Hugo skickar krya på dig kramar till Hugo... här börjar vi äntligen bli friska igen. Hugo har ju haft öroninflammation och Thea hade 39,3 i feber fre och lite mindre lö men idag är de pigga som vanligt.
Tess: Rejäl magsjuka "bara". Vi är hemma och tar det lugnt idag. Han är svårstartad med mat, minsta lilla för mycket så kommer det upp igen. Corn Flakes och vatten går bra, så vi kör på det. Får nog vara hemma imorgon också, fast de lär inte bli glada på jobbet. ![]()
Uss, stackars Hugo! Hoppas han kryar på sig! Verkar gå mkt magsjuka nu.
Usch då. Vi är numera hyfsat förskonade tack vare rör i öronen och att Bastian bara går 2 dar i veckan men magsjuka är ju hopplöst att skydda sig mot... Stackars Hugo, det låter inte kul alls.
Det här ska man väl inte skriva, men peppar peppar så är vi inte heller mkt sjuka längre... Men hela förra vintern o våren avlöste den ena sjukdommen den andra, så det känns som vi fick ordentligt då och nu verkar barnen mer immuna. Mio har tex aldrig haft feber ännu, men som sagt konstant förkyld sina 5 första månader i livet. Men bara för att jag skrev detta så åker vi väl på nåt skit nu!
Flyttar fram listan så den inte försvinner bland alla sjukdomar
Hoppas Hugo mår bättre nu Lotta
Kinamuren fre 7 dec kl 18
Åsa utan barn
Laila utan barn
camilla utan barn
Kinamuren lör 8 dec kl 18
Åsa utan barn
Laila utan barn
camilla utan barn
Kinamuren fre 14 dec kl 18
Åsa utan barn