Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
Milla, skönt att lilltjejen är bättre
Skriver ett par förslag...
Kinamuren fre 7 dec kl 18
Åsa utan barn
Kinamuren lör 8 dec kl 18
Åsa utan barn
Kinamuren fre 14 dec kl 18
Åsa utan barn
Kinamuren lör 15 dec kl 18
Åsa utan barn
Åsa utan barn
Laila utan barn
Åsa utan barn
Laila utan barn
Åsa utan barn
Laila utan barn
Åsa utan barn
Laila utan barn
Kommer ni ihåg att vi i förra tråden pratade om menskoppen?? Det pratades ju om den var bra eller ej, nåja nu kan jag iaf berätta att den är suverän!! Önskar att jag inskaffat en sådan för jättelänge sedan!
Åsa utan barn
Laila utan barn
camilla utan barn
Åsa utan barn
Laila utan barn
camilla utan barn
Åsa utan barn
Laila utan barn
camilla utan barn
Åsa utan barn
Laila utan barn
camilla utan barn
Lisa- skönt att höra att den funkar, jag har så sällan mens nu med staven så det funkar bra utan men jag fundera på den efter jag fått whilma. Är det inte svårt att få in och ut den, framförallt ut???
Camilla: Jag trodde det skulle vara svårare, lite knepigt att ta ut första gången bara, inget annat!
Jaha, bara för att Hugo är bättre så har Thea fått 39,3 i feber. Hon har varit jätteslö här på em och suttit i soffan och kollat på TV, vilket ALDRIG händer annars. Hon är inte ett dugg intresserad av TV'n även om den är på.... Men orkar man inget annat så...
Här hemma är det också sjukt. Igår hade Hugo 39 graders feber igen och imorse spydde han. Kul... not... Han har spytt ner två omgångar sängkläder redan.
Tur i oturen att vi hade bokat tvättstugan nu på morgonen. Nu sover han, men annars är det DVD-filmer som gäller. Igår tittade han på hela filmen Bilar - två timmar lång! ![]()
Martin: GRATTIS på namnsdagen! ![]()
här e de oxå sjuk sånnt skit som går nu...
jag har akut bronkit...blä så e inne på andra veckan sjukskrivning nu...men nu har ja fått mediciner så de börjar bli bättre.
å William har oxå haft feber å början till öroninflamation men de verkar gått tillbax me massor em nässpray å nässdroppar.
de lustiga va att hna sa inget om öronen utan ont i halsen påstod han så väl hos doktorn sa hon att nja halsen ser ja inget i men örat e lite rött.
så man kan inte alltid lita på dom små liven när man frågar dom vad som e galet.
skönt när man får veta vad som e galet så man vet vad man ska hålla koll på.
nu börjar vi bli på bättringsvägen ialla fall skönt
jag ska kolla allmanackan för december vore kul å kunna följa me en sväng va många som de va hundra år sen ja träffa känns det som.
men haft häcken full me grejer nu på senaste både me familj och jobb.
nä nu ska ja klura på ett par offerter har ju drygt 50 kontakter kvar å kontakta oxå å de blir typ 5-8 offerter på varje familj så gäller å klura ut dom smartaste lösningarna för å göra kunderna så glada som möjligt
det är riktigt skoj faktiskt trivs som fisken i vattnet me detta jobb
å riktigt bra går det oxå
ha de toppen
lisa- var du på marieberg idag och sprang med en sulky mellan jysk och ikea...
kanske någon snäll som släppte förbi dig i bilkön.
Lotta: Martin tackar!
Camilla: Ja det var jag! Var det du?? Du är en riktig vän, där kan man ju bli ståendes i evigheter annars!