Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
hittade oxå hit...=)
här e allt toppen... sliter med sista rummet här hemma.. snart klart...=)
cornelia växer och växer...
Camilla: Vad bra att du fixade en ny tråd!
Nu hittade jag också hit
www.innotime.se/
HUMOR på hög(?) nivå!!
hallå där på er alla,,här har ni en lycklig skit,,,jag har tjänat 600kr på mindre än en timme-blocket annons-super roligt.
ellen-jobba men du fick ju nyss bebis.????varför jobba? bara nyfiken (dömmer inte)
marie- vad stor C har blivit, hur går det med huset?
nej nu är det hedliga vänner på tv och barnen sover, ska ta mig en kopp te och njuta av tystnaden.
Camilla - för att det är en enorm konkurrens om jobben i min bransch. Flera hundra kvalificerade sökanden med erfarenhet som söker varje jobb. Eftersom jag inte har någon erfarenhet kommer det bli skitsvårt att få jobb framöver, och fr.o.m. juni -08 skulle jag vara arbetslös utan a-kassa. Nu fick jag ett jobb som ger mig erfarenhet, a-kassa, semester och allt sånt. Så då vore det bara dumt att inte ta det. Pelle ska vara hemma istället. ![]()
Ellen: Grattis till jobbet!
tack för länken, Camilla! ![]()
Nu är vi hemma från Sthlm igen... det blev inte riktigt som vi tänkt oss... både Neo o jag fick magsjuka!
Men, men... igår och idag mådde vi bra igen. Antagligen var det lunchen i fredags... för den enda som klarade sig var Mio som vägrade äta!! (Martin låg hemma i spydde)
sara- jag har oxå varit dålig, från 22 till 00 inatt men mådde sedan hur bra som helst idag, vet inte om det var någe som inte var bra på efosos, gott smakade det i alla fall och tur att jag mådde bra i morse eftersom anders inte kommer hem än.
ellen-då förstår jag, gud vad tufft-jobbigt att haman i en sådan sitvation men självklart måste man se om sitt hus så man klarar sig...det var ju därför anders tog det jobb han gjorde för att vi skulle kunna få det som vi ville i våran familj, hoppas det kommer att kännas bra att lämna familjen hemma och jobba.
nu är det sängen som gäller.
Camilla - ja, det kanske blir lite småsorgligt att inte vara med barnen lika mycket, men Pelle har ju klarat det, varför skulle inte jag klara det då? Så tänker jag.