• Milla69

Pajala fortsätter.......

Nu fortsätter vi här tjejer.

• Svar på tråden Pajala fortsätter.......
  • Lottis77

Laila: Leker Bastian mycket själv? Hugo har börjat sitta massor på sitt rum och lyssna på musik och leka ensam. Känns som om vi struntar i honom när han sitter så mycket själv, men han kanske trivs så. Nu springer jag in var tionde minut och ser vad han gör, men jag kanske är hönsig?

Är det inte semester snart???
  • sofs

Grattis Lotta till körkortet!

Var ni glada att era bar vill leka själva ett tag! Min lilla attention-seeker (ständiga smeknamnet), måste ju bara vara med jämt. Man kan ju liksom missa ngt om man inte är med där det händer... Det är inte utan att jag önskade att han kunde gå iväg och leka iaf en liiiten stund själv. Det enda som fungerar att göra själv är läsa böcker, men i timmar

• sofs

På tal om siffror så satt Ossian och läste en tidning häromdagen och helt plötsligt säger ungen -Den siffran bor jag på. Och pekar på en 8a. HAn måste väl ha sett det på porten, för allt sitter det en 8a högst upp på dörren.

• yndra

Martin har full koll på att han bor på fyran och ettan.

På tal om snöbuggar som Martin kallar dem så är de hemskt farliga! Iallafall om ni frågar honom

Martin är inte heller så bra på att leka själv, enda gången är precis innan han ska gå och lägga sig, typiskt!

• Snorky

Neo leker otroligt bra själv och nu har han ju en brorsa som kommit i lekåldern också, det tycker han är jättekul! Han brukar bli besviken när Mio inte vill leka med honom! Fast det är ju inte lika kul när lillebror har sönder hans järnväg eller det han byggt av lego Då brukar han stänga dörren till sitt rum.

Neo är livrädd för tomten! På julafton när han kom så kröp han upp i mitt knä o grät. Sen skulle vi gå till min mormor o morfar och då fick jag lov att lova honom att tomten inte skulle komma dit, annars tänkte han inte ens följa med. Han sa tom till sin mormor att "mamma har lovat mig att tomten inte ska komma"

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • kärleksbarn 05
    GRATTIS LOTTA visst känns det som en befrielse ???
  • Snorky

Idag äter Mio pepparkakshus i tidningen!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Lottis77

Alla barn är med i tidningen, men vi har den ju inte...

Är det inte semester snart???
Svar på tråden Pajala fortsätter.......